רדיו | טלוויזיה

הרשות השנייה אל זכייני ערוץ 2, לחדול משידור הכתובית ולשוב מיד ללוח השידורים שאושר

0
0

מנכ”לית הרשות השנייה, דורשת גם מזכייני ומנהלי ’קשת’ ו’רשת’ ולמנכ”ל ’חדשות 2’, לחדול משידור הכתובית ◄ עד לקיום דיון בנושא על הזכיינים לשוב ולשדר לאלתר את לוח השידורים כפי שאושר ע”י ועדת הטלוויזיה ומועצת הרשות, לרבות תכניות החדשות. אי הענות הזכיינים לדרישות אלו תטופל כהפרה”.
הרשות השנייה אל זכייני ערוץ 2, לחדול משידור הכתובית ולשוב מיד ללוח השידורים שאושר
הרשות השנייה אל זכייני ערוץ 2, לחדול משידור הכתובית ולשוב מיד ללוח השידורים שאושר

מנכ”לית הרשות השנייה הגב’ אילת מצגר, פנתה היום (רביעי), במכתב אל מנכ”לי ’קשת’ ו’רשת’ ולמנכ”ל ’חדשות 2’, וזאת בהמשך למכתב ההתראה אשר נשלח אתמול, בעקבות השינויים המהותיים שבוצעו אתמול בלוח השידורים, ובעיקר בנוגע לתוכניות של חברת החדשות. שינויים אלו, בוצעו ללא שהוגשה בקשה לרשות על כך, כנדרש ע”פ הכללים.

בנוסף, שודרה אתמול מספר פעמים במהלך הערב כתובית לפיה “בעקבות מדיניות הממשלה נאלץ דירקטוריון החדשות לקצץ את התקציב”. שידור הכתובית, טוענת הרשות השנייה “מהווה הפרה של החוק, הכללים והזיכיון של ערוץ 2, האוסרים על שימוש במרקע לצורך קידום ענייניו של בעל זיכיון או של מנהליו”.

מנכ”לית הרשות השנייה, הגב’ מצגר, ציינה כי; “אני ערה למצב הקשה בו נמצא שוק הטלוויזיה ולהשפעות של מצב זה עליכם, ועל ההתנהלות של כל המערכות העומדות בבסיס ערוץ 2. כפי שהרשות, הודיעה, בכוונתנו לפעול בהקדם לבחינת השוק והמחויבויות באמצעות ועדה מייעצת של מועצת הרשות השנייה שתדון בנושאים אלה.

יחד עם זאת, מסכמת ומתריעה הגב’ מצגר את זכייני ערוץ 2; “הנכם נדרשים לפעול במסגרת החוק והכללים המחייבים אתכם, ולחדול לאלתר משידור הכתובית, האמורה, או כתוביות דומות”.

מצגר, דרשה מהזכיינים להגיש ל’רשות השנייה’, בקשה מנומקת והבהרות להחלטת הדירקטוריון לקיצוץ תקציב החדשות, אשר אושר ע”י המועצה, ולגבי השינויים בלוח השידורים של הערוץ 2, ו’חברת החדשות’.

מנכ”לית הרשות השנייה הגב’ אילת מצגר, הוסיפה, והדגישה, כי; “עד לקיום דיון בנושא על הזכיינים לשוב ולשדר לאלתר את לוח השידורים כפי שאושר ע”י ועדת הטלוויזיה ומועצת הרשות השנייה, לרבות תכניות החדשות. אי הענות הזכיינים לדרישות אלו תטופל כהפרה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן