נדל"ן

עו”ד צבי שוב: הארכת הפטור ממס שבח חדשות טובות למשקיעים ברכישת דירות

0
0

עו”ד צבי שוב, מומחה לדיני מקרקעין; “כעת, הודות להחלטת ועדת הכספים, למשקיעים שקוצר הזמן דחק בהם להוריד המחיר המבוקש, ניתן להם מרווח נשימה של כ-5 חודשים נוספים בהם יכולים בעלי הנכסים למכור אותם מבלי לשלם מס שבח, או לשלם מס שבח מופחת – אם מדובר בבעלי מגרשים הוראת השעה מקנה פטור ממס במכירת 2 דירות מגורים נוספות עד לסך של 2.2 מיליון שקלים לכל דירה. כאמור, גם בעלי קרקעות נהנים מהארכת הוראת שעה זו…”.
עו
עו”ד צבי שוב: הארכת הפטור ממס שבח חדשות טובות למשקיעים ברכישת דירות

ועדת הכספים אישרה היום (ג’), כי תוקף חוקי הנדל”ן אשר במסגרתם, יינתנו פטור ממס שבח למוכרי דירה שנייה שלישית, והפחתת מס רכישה על רוכשי דירה ראשונה, יוארכו עד 5 במאי 2013, לאחר שהיו אמורים לפוג בסוף החודש הזה.

עו”ד צבי שוב, מומחה ל’דיני מקרקעין’, מציין, כי; “הארכת הוראת שעה המקנה פטורים והטבות ב’מס שבח’, במטרה להגדיל את היצע הדירות למגורים עד לחודש מאי 2013, היא חדשות טובות לבעלי הנכסים ולמשקיעי הנדל”ן”.

לדברי עו”ד שוב; “בעלי הנכסים, נאלצו להכניס למערך השיקולים שלהם את טווח הזמן המצומצם לזכאות לאותם פטורים, ולהתפשר מחשש שיחמיצו את המועד; כעת, הודות להחלטת ועדת הכספים, ניתן להם מרווח נשימה של כ-5 חודשים נוספים בהם יכולים בעלי הנכסים למכור אותם מבלי לשלם מס שבח, או לשלם מס שבח מופחת אם מדובר ב’בעלי מגרשים’”.

“הוראת השעה מקנה פטור ממס במכירת 2 דירות מגורים נוספות עד לסך של 2.2 מיליון שקלים, לכל דירה. כאמור, גם בעלי קרקעות נהנים מהארכת הוראת שעה זו, בכפוף לכך שעל ה’מקרקעין’, חלה תכנית בנייה מאושרת לבניית 8 דירות לפחות וכי בתום 36 חודשים מיום המכירה, הסתיימה בנייתן של 80% מהדירות או שהסתיימה בנייתן של 8 דירות מגורים, לפי הגבוה”. סיכם המומחה לדיני מקרקעין עו”ד צבי שוב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן