הבחירות לכנסת ה-19

מרצ, פותחת מערכה על קולות השמאל: הח”כים, יתקשרו למצביעי העבודה להצטרף

0
0

מפלגת מרצ, פותחת במבצע “מתקשרים במרצ”, במסגרתו יתקשרו מועמדי ופעילי מרצ, ישירות למצביעים בקלפיות המזוהות עם מפלגת העבודה, במגזר היהודי ובמגזר הערבי ◄ ח”כ זהבה גלאון, יו”ר רשימת מרצ; “אם העבודה והתנועה הן מפלגות מרכז, לא נותר לאנשי שמאל מה לחפש בהן”.
מרצ, פותחת מערכה על קולות השמאל: הח
מרצ, פותחת מערכה על קולות השמאל: הח”כים, יתקשרו למצביעי העבודה להצטרף

מועמדי מרצ, עם חברת כנסת ויושבת ראש מפלגת מרצ הגב’ זהבה גלאון, יגיעו מחר (שלישי, ה-18.12) למטה מרצ ברח’ שונצינו 13 בת”א (קומה 3), בשעה 11:30, שם יתרכזו באולם, ויתקשרו באופן מרוכז למצביעים. מועמדי מרצ, יסבירו ל’מצביעי העבודה’, ו’מצביעי התנועה’, כי מי שרוצה בהחלפתו של בנימין נתניהו, צריך לבחור במפלגה היחידה שמתחייבת לתמוך אך ורק במועמד האופוזיציה, ולא בנתניהו.

מועמדי מרצ, יצביעו בפני הבוחרים על כך שגם מפלגת “העבודה”, וגם מפלגת “התנועה” הן מפלגות שמאל, לפי דבריהן של יחימוביץ’ ולבני, ועל כך שאף אחת ממפלגות המרכז, לא מוכנה להתחייב להימנע מישיבה ב’ממשלת נתניהו’. בנוסף, ידגישו המועמדים את מעמדו ב”התנועה” של אלוף במילואים מר אלעזר שטרן, המזוהה עם הימין.

“אם העבודה, והתנועה, הן מפלגות מרכז, לא נותר לאנשי שמאל מה לחפש בהן” – אמרה ח”כ זהבה גלאון, יו”ר רשימת מרצ, והוסיפה; “מצביעי מפלגות המרכז, יתעוררו לאחר הבחירות, ויגלו, כי שלי יחימוביץ’, ו-ציפי לבני, לקחו את הקול שלהן לממשלת נתניהו. מפלגת מרצ, נותרה ההצבעה הבטוחה היחידה למי שחושש שקולו ישרת את נתניהו בסופו של דבר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן