יופי נעים

ירין שחף: להדליק את הלוק בחג האורים – מראה האיפור הנכון לחג החנוכה

0
0

בחג חנוכה מתייחדות כמה הלכות המיוחדות לנשים. נשים חייבות במצוות הדלקת נר חנוכה למרות שבדרך כלל הן פטורות. בקהילות מסוימות נהגו לציין ביום השביעי של חנוכה את גבורת הנשים כי; “גם הן היו באותו הנס”. הלכה נוספת היא מנהג הנשים להימנע מעשיית מלאכה בזמן שהנרות דולקים. וכאן ההזדמנות להביא לידי ביטוי את האיפור במראה של חג האורים. ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בי”ס לאיפור מקצועי מגיש מדריך מזורז ומקוצר לאיפור מיוחד.
ירין שחף: להדליק את הלוק בחג האורים - מראה האיפור הנכון לחג החנוכה
ירין שחף: להדליק את הלוק בחג האורים – מראה האיפור הנכון לחג החנוכה

שפתיים נחשקות בגוון הריבה, צלליות “יין אדום” ומסקרה בגוונים של שחור ולבן ידליקו את הלוק. רגע לפני שמתמלאים במאכלים נוטפי שמן ושנייה לפני שהשפתיים מתעטפות באבקת סוכר, מה דעתכן לשדרג את הלוק? לרגל החג הכי מתוק בשנה מציע ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי את המראה הנכון לחג החנוכה, להתהדר בצלליות בגוון יין אדום – למבע עמוק ומשכר. להבריש את הריסים במסקרה שחורה ולבנה לסירוגין ואת השפתיים למשוח בשפתון אדום חושני בוהק.

☚ רגע לפני

● הכלל החשוב באיפור עפ”י שחף: כאשר גוון השפתיים דומיננטי יש לשמור על מראה עיניים רגוע וכמובן גם להפך. אחרת עלולה להיווצר מהומה שעלולה בקלות להפוך את המראה לקרקסי. איזון היא מילת המפתח.

● על מנת לקבע את השפתון ולגרום לו לשרוד גם אחרי אכילה, יש למשוח שכבה ראשונה, ומיד לאחר מכן לקבע אותה במעט פודרה. לסיום מושחים שכבה נוספת. (רק כך השפתון יתקבע ולא ימרח או ימחק).

● לפני כל פעולת איפור ובעונת החורף בפרט, יש לנקות את הפנים בסבון או ג’ל ניקוי. בנוסף יש למרוח שכבת קרם לחות שתהווה חוצץ בין הפנים לחומרי האיפור.

☚ האם אפשר בלי מייק אפ?

אם את מאלה שרק המילה “מייק-אפ” כבר גורמת לה להזעה, נסי “ברונזר” במרקם יבש ואבקתי. הוא מתאים לכל ימות השנה ויוצר מראה שזוף.

השתמשי בברונזר בגוון חום מוקה בתנועות המקיפות את הפנים. אלה יצרו מסגרת כהה יותר “שתצר” את הפרונט. עשי זאת בעזרת מברשת גדולה משיער טבעי.

לסיום, מהחומר שנותר במברשת (בלי להוסיף עוד חומר), עוברים על עצמות הלחיים, המצח, הצוואר, והלסת – כדי לא ליצור הבדלי גוון משמעותיים בין המסגרת לשאר הפנים.

☚ איך ליצור עצם לחי גבוהה?

שיער, ואיפור: אלה אברמוב, דוגמנית: דפנה בראל, צילום: אבי משולם

סומק בגוון נכון וממוקם נכון “מרים” את הפנים ומעניק מראה פחות “נפול”. יש למרוח את הסומק בזווית הפנים קרוב יותר לאזור האוזניים והרקות.

הנחת סומק במרכז הפנים, יוצרת תחושה של מראה פנים מלא. טכניקת משיחת סומק או פודרה כהה מאוד בצדי הפנים יוצרת הצללה ומראה פנים רזה יותר.

ממקמים את הסומק מתחת לעצם הלחי, כך שנוצרת אשליה של פנים במבנה מאורך וחטוב יותר.

ניתן להשתמש בשני סוגי מרקם: בצללית דחוסה (לא האבקתית) – אותה מניחים עם מברשת סומק רכה, או בצללית במרקם משחה – להנחה מעל שכבת המייק-אפ בעזרת כרית האצבע, עד למיזוג מושלם עם גוון המייק-אפ.

☚ וכעת לעבודה שלב אחר שלב:

● מורחים קרם לחות מרגיע וזאת על מנת לשמור על אלסטיות עור הפנים והחזרת גמישותו מפגעי הקור והיובש.

● מורחים שכבת מייק אפ במרקם דק ונוזלי. (יותר ויותר ניתן למצוא מייק-אפ המשמש כמוצר טיפוח בעל מרכיבים חשובים להזנת העור-על פי סוגו) ניתן להשתמש ב”ברונזר” כתחליף.

● במידת הצורך מוסיפים כיסוי נקודתי בעזרת קונסילר.

● מניחים פודרה שקופה זוהרת לקיבוע וליצירת מראה אחיד, ניתן ואף רצוי לפזרה באזור המחשוף להשלמת המראה.

● באמצעות מברשת צלליות מניחים צללית בורדו בגוון מט בכל שטח העפעף. כמו גם בחלק התחתון של העין, בשטח שעד לגבה מניחים צללית בגוון שמנת ובנקודת המפגש ממזגים בין השניים בעזרת מברשת נקייה.

● מותחים פס איילנר מעל קו הריסים העליון.

● מושחים את הריסים במסקרה שחורה מלכדת ולאחר הייבוש מניחים במרווח שווה מסקרה לבנה. (תמיד ניתן לקצר דרך בעזרת ריסים מלאכותיים).

● ליצירת מראה” בובתי” בריא, מפזרים סומק בגוון “כתום חלודה”. את קו השפתיים משרטטים בעזרת עיפרון בגוון השפה וממלאים בשפתון אדום אש.

● ואחרי כל זה רוצי לאכול ספגניות.

☚ לאתר ירין שחף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן