יופי נעים

סילבסטר 2013: רוית אסף Ravit Assaf, מציגה Pink Nostalgic, מראה איפור נשי נוצץ

0
0

לרגל ה’סילבסטר’, והחורף הקרוב, מגישה רשת בתי הספר לאיפור מקצועי של רוית אסף “Ravit Assaf” את מראה איפור המאופיין בלוק נוסטלגי עדין, מעודכן, נשי ואלגנטי בשילוב של פלטת גוונים אפרפרים בדרגות כהות שונות במרקם פנינה מעניקים לעין מראה זוהר ואלגנטי במיוחד.
סילבסטר 2013: רוית אסף Ravit Assaf, מציגה Pink Nostalgic, מראה איפור נשי נוצץ
סילבסטר 2013: רוית אסף Ravit Assaf, מציגה Pink Nostalgic, מראה איפור נשי נוצץ

רשת בתי הספר לאיפור מקצועי “Ravit Assaf”, מציגה את Pink Nostalgic, מראה איפור נשי נוצץ, לקראת ערב חגיגות הסילבסטר 2013. סילבסטר או ליל סילבסטר הוא השם המקובל בישראל (וגם במספר מדינות במרכז אירופה), ללילה שבו מתחלפת השנה על פי הלוח הגרגוריאני, כלומר, הלילה שתחילתו ב-31 בדצמבר, והמשכו ב-1 בינואר.

מראה האיפור מאופיין בלוק נוסטלגי עדין ובמראה איפור מעודכן, נשי ואלגנטי. את הדרמטיות, לאישה הענוגה, מקבלים במראה זה מהשפתיים הנשיות בגוון וורוד במרקם סאטן, ואילו את דמותה הנועזת והחזקה של האישה הנוסטלגית מקבלים דווקא מהעיניים אשר אופרו במראה עוצמתי המורכב מגווני שחור, וכסף.

שילוב של פלטת גוונים אפרפרים בדרגות כהות שונות במרקם פנינה מעניקים לעין מראה גלאם זוהר ואלגנטי במיוחד.

איפור נשי נוצץ של מינרז

תיחום העין, מודגש בשחור היוצר ניגוד עם גוון הצללית הבהירה במרקם קריסטלי בחלקו העליון של העפעף. הריסים, משוחות במסקרה בגוון שחור להעצמת המראה.

השפתיים כאמור משוחות בשפתון ורוד רך ונשי המעניק כיסויי מלא ומעל גלוס מבריק במיוחד עם גימור בוהק התורם למראה מלא, תפוח וחושני לשפתיים.

רוית אסף אשר מחזיקה בתארי יופי נחשקים כ’מלכת היופי של ישראל לשנת 1992’, וכן “מיס פוטוגניק” העולמית.

אסף, משמשת מזה כ-10 שנים כבעלים והמנכ”לית בפועל של רשת בתי הספר לאיפור מקצועי “RAVIT ASAF”, מצליחה הפועלת בארבע ערים מרכזיות, אומרת, כי; “החורף הקרוב, מביא עמו בשורה של גוונים בטקסטורות מנצנצות המתכתבים היטב עם מה שיש לעונה החורפית להציע; זוהר כובש, המשלב נוסטלגיה נשית עם טרנדים עכשוויים לאישה המעודכנת והאופנתית.

● איפור; יוני אסף,
● שיער; דיוויס,
● צלם; רוט הפקות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן