כפר סבא

כפר סבא: ראש העיר יהודה בן חמו, הקים צוות חירום להצלת מועדון הכדורגל

0
0

צוות חירום להצלת מועדון הכדורגל כפר סבא, מוביל סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט מר צביקה צרפתי; “מצב הפועל כפר סבא, אינו מצב פשוט. למרות זאת אנו לא נתייאש ונמשיך לחפש כל דרך על מנת להוציא את הפעול ממצבה העגום” ◄ יהודה בן חמו, ראש העיר; “המצב משפיע על הקבוצה הבוגרת ועל מחלקת הנוער שבתוכם משחקים בני נוער. בכוונתנו לפעול ככל שניתן לוודא, כי העובדים שפוטרו, יקבלו כל התשלומים המגיעים להם.
כפר סבא: ראש העיר יהודה בן חמו, הקים צוות חירום להצלת מועדון הכדורגל
כפר סבא: ראש העיר יהודה בן חמו, הקים צוות חירום להצלת מועדון הכדורגל

לאחר כל הניסיונות להצלת הפועל כפר סבא, הקים ראש העיר כפר סבא מר יהודה בן חמו צוות חירום להצלת מועדון הכדורגל. בתוך כך, מינה את סגנו צביקה צרפתי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט להוביל את הצוות המורכב מאנשי מקצוע, ביניהם; אלי יאני, מוטי יברבוים, ואוהדי הפועל כפר סבא.

צוות החירום מנהל שיחות ומגעים עם כל הנוגעים בדבר על מנת להתוות דרך להצלת הפועל כפר סבא, ולחלצה מהמצב בו היא שרויה. בין היתר לנסות ולמצוא רוכש פוטנציאלי.

עד היום ערך הצוות פגישות ומשאים ומתנים מול רוכשים פוטנציאליים, אשר לא היו מוכנים לרכוש את הפועל מאחר והחובות הרובצים על הקבוצה גדולים. מאחר ובתקופה האחרונה נערך מו”מ מול ג’קי מויאל, לרכישת הקבוצה שכשל נכון לשלשום ה-25.11.12. הורה ראש העיר, מר בן חמו, לצוות לפעול ביתר שאת על מנת למצוא פתרונות מיידיים. כיום הצוות פועל במספר מישורים על מנת למצוא פתרונות מיידיים.

יהודה בן חמו, ראש העיר, מסר; כי; “המצב משפיע על הקבוצה הבוגרת ועל מחלקת הנוער שבתוכם משחקים בני נוער תושבי העיר. בכוונתנו לפעול ככל שניתן על מנת לוודא, כי העובדים שפוטרו, יקבלו את כל התשלומים המגיעים להם מהקבוצה. מדובר בקבוצה ותיקה, שטיפחה במשך דורות עשרות כפר סבאים והביאה הרבה כבוד לעירנו, ונעשה כל שנוכל על מנת לנסות ולסייע לחלצם מהמצוקה בה הם שרויים”.

צביקה צרפתי סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אמר, כי; “מצב הפועל כפר סבא, אינו מצב פשוט. למרות זאת אנו לא נתייאש ונמשיך לחפש כל דרך על מנת להוציא את הפעול ממצבה העגום”.

כידוע, עיריית כפר סבא, תומכת בקבוצה על פי נוהל תמיכות מזה שנים רבות. הישגיו הבולטים של מועדון הפועל כפר סבא, שנוסד בשנת 1928, היו זכייתו 3 פעמים בגביע המדינה וזכייתו באליפות ב-1982. מאז עונת 2007/8 הקבוצה בליגה הלאומית.

הישגיו הבולטים של המועדון, היו זכייתו שלוש פעמים ב’גביע המדינה’ וזכייתו באליפות הליגה בשנת 1982. בעונת 2007/08, ירדה הקבוצה לליגה הלאומית. המועדון הצמיח שורה של מאמני ושחקני כדורגל מהשורה הראשונה של הכדורגל הישראלי, ומשנת 1952 שיחק בליגה הבכירה של ישראל במשך 33 עונות.

החל מ-1986 משחקת הקבוצה באצטדיון לויטה, המכיל כ-5,800 מקומות ישיבה. קודם לכן שיחקה הקבוצה במגרש שכונה “מגרש הפרדסים”. עוד על הפועל כפר סבא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן