בריאות | רפואה סקס | Sex

דורקס, יגייס 2.5 מיליון קונדומים לתרומה למלחמה באיידס

יונתן קרני, מנכ"ל הוועד למלחמה באיידס, היוצא בפעילות עולמית לגיוס קונדומים לתרומה למלחמה באיידס; "על אף כל המאמצים, נראה שגם ב-2012, המספרים ממשיכים לטפס וכמות המתגלים החדשים רק תלך ותגדל, כ–70% מהישראלים מעולם לא נבדקו ל-HIV, המעלה את החשש שהמספרים הנכונים גדולים משמעותית מהמספרים הרשמיים".
0
0

חברת רקיט בנקיזר העולמית, המשווקת את המותג דורקס (Durex), גם בישראל, יוצאת לקראת ’יום המודעות העולמי לאיידס’ ב-1.12.2012 בפעילות התרמה דיגיטלית ייחודית, אתה משתף אנחנו תורמים! קמפיין דיגיטל עולמי של דורקס, יוצא לדרך במטרה לתרום 2.5 מיליון קונדומים. הפרויקט הייחודי, יתקיים בין התאריכים; 26.11.2012, ועד ה-2.12.2012.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הפרויקט העולמי “תרום קונדום“, יביא לכך שאנשים ברחבי העולם, יוכלו לתרום קונדום של דורקס. הדרך לתרום-פשוטה ונוחה דרך ה’פייסבוק’, ה’טוויטר’, ואתר “דורקס העולמי”, משמע טוויט ציוץ אחד או שיתוף בפייסבוק, שווה קונדום אחד.

זוג מקיים יחסי מין | מותג דורקס, יוצא בפעילות עולמית לגיוס 2.5 מיליון קונדומים לתרומה למלחמה באיידס
זוג מקיים יחסי מין | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

במסגרת הפעילות הושק גם סרטון חדש של “התנועה לשמירה על הבולבולים“, גם שיתוף של הסרטון, ייחשב לשיתוף ועל כל SHARE שיבוצע, ייתרם קונדום דורקס נוסף.

ישנה הערכה של 2.5 מיליון נשאים חדשים בשנת 2011, חברת ’רקיט בנקיזר’ העולמית, מקדמת מהלך סימבולי של תרומה עולמית של כמות זהה של קונדומים במטרה להפסיק את התפשטות המחלה, ועידוד קיום יחסי מין בטוחים, בעזרת שימוש ב’קונדום’.

לדברי יעל בקר, מנהלת תחום ה-OTC, בחברה; “הפעילות הזו היא מקודשת. “תרום קונדום“, לא דורש דבר מלבד הקלקה להעלאת המודעות ולתרומה של קונדום לעמותות שיטפלו בנושא ברחבי העולם.

מותג דורקס, יוצא בפעילות עולמית לגיוס 2.5 מיליון קונדומים לתרומה למלחמה באיידס
דורקס עוצר איידס

בארץ, בחרנו לתרום את סך הקונדומים שיותרמו בקמפיין ל’וועד למלחמה באיידס’ על מנת שיגיע לכל מי שזקוק להם. אנו מקווים להגיע לעשרות אלפי תרומות על מנת להפיץ את הבשורה”.

יונתן קרני, מנכ”ל הוועד למלחמה באיידס, מביע דאגה, ואומר, כי; “על אף כל המאמצים, נראה שגם ב-2012, המספרים ממשיכים לטפס, וכמות המתגלים החדשים רק תלך ותגדל, כ–70% מהישראלים, מעולם לא נבדקו ל-HIV (קיצור של Human immunodeficiency virus).

או וירוס הכשל החיסוני האנושי הוא רטרו וירוס הגורם למחלת ה’איידס’ (תסמונת הכשל החיסוני הנרכש, מחלה קשה של מערכת החיסון), מה שמעלה את החשש שהמספרים הנכונים גדולים משמעותית מהמספרים הרשמיים.

כאשר, ידוע, כי מרב ההדבקות מתבצעות על ידי אנשים שלא מודעים לסטטוס שלהם וממשיכים להדביק, ולכן העלאת המודעות והיערנות כל כך חשובה”.

☚ איך תורמים? פשוט מאוד!

נכנסים לאתר פייסבוק, משתפים את תמונת הקמפיין על הקיר שלכם על פי ההוראות שבעמוד ובטוויטר צייצו את הביטוי 1 SHARE1CONDOM# – על כל שיתוף/ציוץ שעושים, ה’מותג דורקס’, יתרום קונדום ל’וועד למלחמה באיידס בישראל’.

כמו כן, ניתן לשתף את סרטון; “ארבעה כללים לשמירה על הבולבולים“, לינק לעמוד הפייסבוק Durex | דורקס, לפרטים נוספים, היכנסו לאתר הבינלאומי; אתר הבינלאומי – World AIDS Day 1st Dec 2012.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן