פלילים

משטרת ישראל, לכדה במאי גניבות רכבים להונאת חברות הביטוח

0
0

השיטה; הגנבים, העבירו לשטחים רכבים שקיבלו מאזרחים. במקביל, דיווחו האזרחים על ה”גניבה” וקיבלו פיצוי מלא ◄ יחידת אתגר; “תופעת הונאת הביטוח היא עבירה חמורה אשר משטרת ישראל, חוקרת במסגרת יחידות רבות והעונשים הצפויים לאותם אנשים, אשר מביימים את גניבת רכבם ומדווחים דיווחי שקר במשטרה, הם חמורים”.
משטרת ישראל, לכדה במאי גניבות רכבים להונאת חברות הביטוח
משטרת ישראל, לכדה במאי גניבות רכבים להונאת חברות הביטוח

חוקרי להב 433 – אתגר של היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן או בכינויה הנפוץ והלא רשמי האף-בי-איי הישראלי, עצרו לפנות בוקר (שלישי), חמישה חשודים, שלושה ישראלים ושניים תושבי השטחים, בחשד, כי פעלו ככנופיה ש”גנבה” רכבים פרטיים מאזרחים שביקשו להיפטר מרכביהם, ותיווכה ב’הונאות ביטוח’.

בתום חקירה של אתג”ר (ראשי תיבות של; היחידה הארצית לאיתור גניבות כלי רכב), יחידה באגף המודיעין של משטרת ישראל הכפופה ליחידת להב 433, שנערכה במשך מספר חודשים, עלה, כי חברי הכנופיה הישראלים, פנו אל אזרחים שביקשו להיפטר מרכבם, והציעו להם עזרה לקבל את השווי הכספי המלא, עבור רכביהם ללא כל מאמץ מצדם.

על פי החשד, העבירו חברי הכנופיה הישראלים את הרכבים הלא רצויים לידיהם של חבריהם לכנופיה בשטחים, ואלו העבירו את הרכבים לסוחרים ול”שחיטה”.

במקביל, לאחר “הגניבה”, פנו האזרחים למשטרה, ולחברות הביטוח, ובהנחיית החשודים, מסרו הודעות כוזבות על גניבת רכב, ודרשו לקבל פיצוי כספי מלא.

הבוקר, פשטו כוחות יחידת אתגר על ביתם של החשודים בשטחים ובדרום הארץ, ועצרו את חמשת חברי הכנופיה. בנוסף לחמישה, עוכבו לחקירה שישה בני אדם נוספים, החשודים, שיתפו פעולה עם הכנופיה. הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר ראשון לציון.

מ’יחידת אתגר’, נמסר, כי; “תופעת הונאת הביטוח היא עבירה חמורה אשר משטרת ישראל, חוקרת במסגרת יחידות רבות והעונשים הצפויים לאותם אנשים, אשר מביימים את גניבת רכבם ומדווחים דיווחי שקר במשטרה, הם חמורים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן