פסיכולוגיה

מוסד נווה יעקב, נסגר סופית לאחר העברת אחרון המטופלים ע”י משרד הבריאות

0
0

משרד הבריאות; “פועל בימים אלו, כדי להביא לשינוי בפתרונות הדיור לכל סוגי תחלואת הנפש, עבור מטופלים הנמצאים מחוץ למוסדות הציבוריים. זאת, מתוך כוונה לרכז את המקרים המורכבים במסגרת המוסדות הציבוריים וכן להרחיב את פתרונות השיקום הקיימים בקהילה הן בהיקף והן במגוון, במסגרת חוק השיקום”.
מוסד נווה יעקב, נסגר סופית לאחר העברת אחרון המטופלים ע
מוסד נווה יעקב, נסגר סופית לאחר העברת אחרון המטופלים ע”י משרד הבריאות

משרד הבריאות, העביר אתמול (ראשון, בשעה 14:00) את אחרון המטופלים מ’מוסד “נווה יעקב’ בעיר פתח תקווה, ובכך, למעשה, הביא לסגירה סופית של המוסד וליישום ההחלטה שהתקבלה בנושא לפני שלושה שבועות בתום חקירה סמויה שארכה כמעט שנה, שהביאה לחשיפה, כי עובדים במוסד התעללו, לכאורה, ב-150 החוסים ששהו בו.

עינב שימרון – גרינבוים דוברת משרד הבריאות, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “המטופלים המורכבים מ’המחלקה הסגורה’ הועברו ברובם לבתי חולים ציבוריים ל’בריאות הנפש’, וחלק קטן ל’מוסדות הרווחה’. התהליך בוצע בתיאום עם המשפחות. יתר המטופלים הועברו למסגרות של מגורים טיפוליים, גם מעבר זה נעשה בתיאום עם המשפחות”.

אנשי מקצוע ממשרד הבריאות ו’הרווחה’, הובילו את התהליך, והוא בוצע ביסודיות, ברגישות ובמהירות על מנת להבטיח סגירה מהירה של המוסד.

החלטת ביהמ”ש, אתמול (יום א’) בשעה 14:00 בצהרים, להתיר לבעלים לשוב למוסד, התאפשרה לאחר שאחרון המטופלים, הועבר מן המוסד.

משרד הבריאות, מוסיף, כי הוא פועל בימים אלו, כדי להביא לשינוי בפתרונות הדיור לכל סוגי ’תחלואת הנפש’, עבור מטופלים הנמצאים מחוץ למוסדות הציבוריים. זאת, מתוך כוונה לרכז את המקרים המורכבים במסגרת המוסדות הציבוריים, וכן להרחיב את פתרונות השיקום הקיימים בקהילה הן בהיקף והן במגוון, במסגרת ’חוק השיקום’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן