מבצע עמוד ענן - עזה

שר התמ”ת פנה אל שר הפנים בבקשה לדחות גביית תשלומי ארנונה מעסקים בדרום הארץ

0
0

פניית השר שלום שמחון, לשר הפנים, אלי ישי באה במטרה להקל על מצוקת העסקים בדרום הארץ; דחיית תשלומים קבועים אשר משולמים על ידי העסקים לרשויות המדינה. באופן שכזה, חלק נוסף מ’תזרים המזומנים’ של העסק יישאר פנוי לטובת שיקום העסק והחזרה לשגרה”.
שר התמ
שר התמ”ת פנה אל שר הפנים בבקשה לדחות גביית תשלומי ארנונה מעסקים בדרום הארץ

שר התמ”ת מר שלום שמחון, פנה בסוף השבוע לשר הפנים מר אלי ישי, בבקשה, כי ינחה את הרשויות המקומיות, בדרום הארץ שהיו מעורבים ’מבצע עמוד ענן – עזה’, לדחות את מועד גביית הארנונה מהעסקים בתחומם, עד החזרה המלאה לשגרה.

לדברי השר שמחון; “המצב המיוחד” שהוכרז בעורף, הביא לפגיעה בתעשייה, במפעלים ובעסקים הקטנים והבינוניים, שכן בעקבות המצב אסר פיקוד העורף את פתיחתם של עסקים שאינם חיוניים בטווח 0-7 ק”מ.

“בניתוח הצרכים המיידי של העסקים בטווח של עד 40 ק”מ, הגיע הצוות המקצועי במשרדי למסקנה שהבעיה העיקרית של העסקים הינה תזרים המזומנים שלהם”, כתב השר ח”כ שמחון אל ח”כ ישי, שר הפנים.

“הצוות המקצועי במשרד התמ”ת, בחן את האפשרויות למענה מיידי לסיוע לעסקים, והמליץ בפניי, כי הדרך המומלצת להעניק סיוע מידי של הממשלה לעסקים אלו, הינה דחיית תשלומים קבועים אשר משולמים על ידי העסקים לרשויות המדינה. באופן שכזה, חלק נוסף מ’תזרים המזומנים’ של העסק יישאר פנוי לטובת שיקום העסק והחזרה לשגרה”. כתב שר התמ”ת אל שר הפנים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן