חדשות בריאות

משרד הבריאות: בקרוב מכרז חדש לתחליפי מזון לתינוקות

0
0

מטרת המכרז, בין היתר, הייתה לפצל את הזכייה לכל הפחות ל-3 חברות לאספקת תחליפי מזון לתינוקות ◄ ועדת המכרזים, בסיום בחינת השלב המקדמי, הגיעה למסקנה שנפלו פגמים בתנאים המוקדמים שפורסמו במכרז. אי לכך, הוחלט לבטל המכרז ולהוציא תחתיו מכרז חדש.
משרד הבריאות: בקרוב מכרז חדש לתחליפי מזון לתינוקות
משרד הבריאות: בקרוב מכרז חדש לתחליפי מזון לתינוקות

משרד הבריאות, פרסם היום (שני), מכרז לאספקת תחליפי מזון לתינוקות (תמ”ל) לבתי החולים הממשלתיים. מטרת המכרז, בין היתר, הייתה לפצל את הזכייה לכל הפחות לשלוש חברות.

ועדת המכרזים, בסיום בחינת השלב המקדמי, הגיעה למסקנה שנפלו פגמים בתנאים המוקדמים שפורסמו במכרז. אי לכך, החליטה ועדת המכרזים, אתמול (ראשון, 18.11.12), לבטל את המכרז ולהוציא תחתיו מכרז חדש.

חברה אחת נפסלה על פגם בערבות הבנקאית, והפגם בתנאי הסף עלול היה לפסול חברות נוספות, כך שתכלית המכרז, אינה מתקיימת.

עינב שימרון – גרינבוים דוברת משרד הבריאות, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “על אף העיכוב שנוצר, הודיע, משרד הבריאות, כי הוא נחוש לשנות את השוק, ולאפשר בחירה גדולה יותר של תחליפי מזון לתינוקות (תמ”לים)”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן