אילת

שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב: אילת, שינתה את פניה ב-4 השנים האחרונות

0
0

בצד ההשקעות הרבות של משרד התיירות בעיר אילת, בשדרוג תשתיות, בתמיכה בפסטיבלים, בשיפור המוצר התיירותי ובשיווק, עדכן השר מיסז’ניקוב, על מיזם חדש של המשרד; אפליקציה על אילת דרכה, יוכל כל נופש לקבל דרך הסמארטפון את כל המידע הנדרש לחופשה באילת.
שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב: אילת, שינתה את פניה ב-4 השנים האחרונות
שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב: אילת, שינתה את פניה ב-4 השנים האחרונות

שר התיירות מר סטס מיסז’ניקוב, נחת בשבוע שעבר בעיר אילת, לאחר שהות בת מספר ימים ביריד התיירות השני בגודלו ב’עולם WTM’ שנערך בעיר לונדון.

את ביקורו פתח השר, באירוע פתיחת עונת תיירות חורף 2013, שיזמה העמותה לקידום המסעדות, בתי הקפה והברים בעיר אילת. למחרת היום, התקיים דיון בחדר הישיבות בעירייה בהשתתפות השר ובכירי משרדו, ראש העירייה מר מאיר יצחק הלוי, מנכ”ל תאגיד התיירות העירוני מר אמיר נפתלי, נציגי מלונאי אילת; מר שלומי טחן (ישרוטל) ומר דוד פתאל (רשת פתאל), מנהלת העמותה לקידום המסעדות, בתי הקפה והברים הגב’ אהובה זייד, וחברי העמותה.

בפתח הדיון ברך ראש עיריית אילת מר יצחק הלוי את השר על פועלו לקידום העיר אילת, בדגש על השבת אילת למפת העדיפות הלאומית בתיירות ובתוך כך על יציאה לבניית והרחבת בתי מלון, וכן על השקעה של למעלה מ-100 מיליון ₪ בשדרוג תשתיות תיירותיות כמו גם על שיווק מאסיבי של העיר אילת.

בדבריו התייחס השר מיסז’ניקוב, לתמהיל באילת, המורכב מבתי מלון מצוינים לצד נופש אורבאני הכולל מסעדות מצוינות, פסטיבלים ואטרקציות; “אילת, שינתה את פניה בארבע השנים האחרונות” – ציין השר, בסיפוק ואהדה.

לעניין שיטת “הכל כלול”, ציין השר, כי “לא נכון להתערב בכוחות השוק, אך באותה נשימה, הדגיש את החשיבות בשיתוף הפעולה עם בתי המלון תוך שיווק האירועים וההיצע שיש לעיר אילת, בתוך בתי המלון, דוגמת חלוקת מפת המסעדות שהפיקה העמותה בתוך בתי המלון”.

בעניין זה, ציין ראש העירייה, מר מאיר יצחק הלוי, כי ביום 2.12.12, יתקיים מפגש במסגרתו תוצג העבודה שהזמינה העירייה לבחינת ’תחום המסחר והשירותים בעיר אילת’, ואשר בוצעה על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה. עבודת המחקר שהוזמנה, כאמור על ידי העירייה בתיאום התאחדות מלונות אילת, לשכת המסחר, ו’איגוד התעשיינים’, נועדה לבחון את כל נושא העסקים באילת, תחת הכותרת; “ניתוח העולם המסחרי בעיר אילת”.

בין יתר מטרות העבודה, לנתח את הביקושים וההיצעים בתחום המסחר והשירותים בעיר, לנתח את השינויים אשר התרחשו במהלך השנים, וכן להצביע על פעולות שיעצימו את האינטראקציה המסחרית בעיר ויחזקו את מעמדם הכלכלי של הסוחרים.

עוד ציין ראש העירייה מר יצחק הלוי, כי בחודש ינואר 2013, הקרוב, תציין העיר אילת, שנה להשבת הטבת המס, במסגרתה נוספה הכנסה פנויה לרבים מתושבי העיר. בחודש זה, יציעו עסקים הנחה בת 10% לכל תושבי אילת בנוסף להנחה הקיימת.

דנה זנטי דוברת עיריית אילת, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בצד ההשקעות הרבות של משרד התיירות בעיר אילת, בשדרוג תשתיות, בתמיכה בפסטיבלים, בשיפור המוצר התיירותי ובשיווק, עדכן השר, על מיזם חדש של המשרד; ’אפליקציה על אילת’ דרכה, יוכל כל נופש לקבל דרך הסמארטפון את כל המידע הנדרש לחופשה באילת.

מנכ”ל תאגיד התיירות של אילת, הציג את העלון החודשי המופק לכל התיירים והמפרט את כל אירועי החודש באילת, וזאת בנוסף לאתר התיירות.

בסיכום הדיון נרשמה תמימות דעים על פעילות מאומצת ומשותפת להגדלת מספר התיירים והנופשים המגיעים לאילת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן