כדורגל

מכבי חיפה: נשיא המועדון יעקב שחר, הודיע על פיטורי המאמן ראובן עטר

0
0

הנשיא מועדון הכדורגל מר יעקב שחר; “בפגישה שנערכה עם המאמן ראובן עטר, הודעתי לו על הפסקת פעילותו כמאמן הקבוצה” ◄ הודעה על המאמן הבא, תבוא לאחר שיוחלט, ויסוכם עם אחד המועמדים לאימון. בבורסת הניחושים עולים שמות המועמדים המובילים לאימון הקבוצה; אברהם גרנט, רן בן שמעון, ואפשרות למינוי של מאמן זר.
מכבי חיפה: נשיא המועדון יעקב שחר, הודיע על פיטורי המאמן ראובן עטר
מכבי חיפה: נשיא המועדון יעקב שחר, הודיע על פיטורי המאמן ראובן עטר

ראובן עטר (42), מגדולי שחקני מכבי חיפה, הסמל הגדול של הירוקים, ומאמן מועדון הכדורגל של מכבי חיפה, פוטר היום (שלישי), מתפקידו, כך הודיע נשיא מועדון הכדורגל, מר יעקב שחר; “בפגישה שנערכה היום אחר הצהריים ביני לבין המאמן, ראובן עטר, הודעתי לראובן על הפסקת פעילותו כמאמן הקבוצה”.

שחר, הוסיף; “אני אוהב את ראובן, ומעריך אותו, כשחקן ומאמן אבל המצב שלנו חייב אותי לקבל את ההחלטה כשטובת מכבי חיפה, היא ורק היא, עמדה לנגד עיני”.

בחיפה, מציינים, כי מכבי חיפה, נפלה לפתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה שלה, כשהשיגה רק 7 נקודות מתוך 27 נקודות האפשריות, והיא מדורגת מתחת לקו האדום, והיא מקדימה רק את יריבתה בעירונית הפועל חיפה.

ברוחב הספורטיבי של חיפה, מעריכים, כי גם הדחת הקפטן יניב קטן מן הסגל למשחק האחרון ברמת השרון, על ידי המאמן עטר, הייתה השפעה על ההחלטה, שכן, היא לא נעשתה בידיעתו של שחר.

כזכור, הפעם האחרונה בה פוטר מאמן מהמועדון היוקרתי שלהם הייתה בעונת 99/00. אז היה זה המאמן אלי כהן, שסיים את תפקידו בטרם עת לאחר סדרת משחקים ארוכה ללא ניצחון.

יעקב שחר, הודיע, כי הודעה על המאמן הבא, תבוא לאחר שיוחלט, ויסוכם עם אחד המועמדים לאימון. בבורסת הניחושים עולים שמות המועמדים המובילים לאימון הקבוצה; אברהם גרנט, רן בן שמעון, ואפשרות למינוי של מאמן זר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן