רדיו | טלוויזיה

רשות השידור: הרפורמה ברשת השידור הממלכתית, יוצאת לדרך ב-1 בדצמבר 2012

0
0

תהליך הרפורמה ברשות השידור, יחל בפרישה מרצון של עובדים ולאחר מכן הליכי פיטורין שיסתיימו בהתכנסותה של הרשות לאחר פרישת 700 עובדים ל- 1,275 משרות – קיצוץ של כ- 40% בכוח האדם ◄ יו”ר רשות השידור, ד”ר אמיר גילת; “אנחנו בתחילתו של תהליך היסטורי ובעיצומו של אחד השינויים הגדולים בשוק התקשורת הישראלי”.
רשות השידור: הרפורמה ברשת השידור הממלכתית, יוצאת לדרך ב-1 בדצמבר 2012
רשות השידור: הרפורמה ברשת השידור הממלכתית, יוצאת לדרך ב-1 בדצמבר 2012

רשות השידור, רשת השידור הממלכתית של מדינת ישראל. פועלת מתוקף חוק רשות השידור התשכ”ה, הכריזה היום (שלישי, 6.11.12), על ה-1 בדצמבר 2012 כ”יום הקובע” לתחילתה של הרפורמה ברשות השידור, זאת עם הסרת כל התנאים המתלים שעמדו בדרך להתנעתה.

כזכור, נחתם ב-5 באוגוסט 2012, הסכם המימון בין רשות השידור ובין משרד ראש הממשלה, משרד האוצר, ו’מינהל מקרקעי ישראל’. בדרך למימושו של ההסכם, עמדו מספר תנאים מתלים, ובהם תיקון החקיקה בכנסת למתווה האגרה, חתימת שר התמ”ת על הסכמי השכר ואישור וועדת הכספים של הכנסת להקצאה תקציבית של מימון הרפורמה.

בשבועות האחרונים, עסקו מוסדות והנהלת רשות השידור במאמצים להתגבר על המכשולים שעוד נותרו ואתמול הוסר המכשול האחרון, כשמנכ”ל מינהל מקרקעי ישראל, מר בנצי ליברמן, אישר, כי גם מבחינת מינהל מקרקעי ישראל, הוסר התנאי המתלה בכל הקשור להעברת התמורה בסך 150 מיליון ₪, עבור פינוי המתחם בדרום הקריה בעיר תל אביב.

עם החלת ההסכם ב-1 בדצמבר 2012, יכנסו לתוקף כל השינויים המתחייבים ממנו, ובהם; הסכמי השכר החדשים, התחלת הדיווח באמצעות שעון נוכחות לכלל העובדים, ויישום סלי העבודה, התשלומים המגיעים לעובדים, גמישות ניהולית, והתאמת המבנה הארגוני של הרשות לצורכי שוק התקשורת כיום.

התהליך, יחל בפרישה מרצון של עובדים, ולאחר מכן, הליכי פיטורין שיסתיימו בהתכנסותה של הרשות לאחר פרישת 700 עובדים ל- 1,275 משרות – קיצוץ של כ- 40% בכוח האדם.

מנכל רשות השידור, יוני בן מנחם

במקביל תעשה השקעה מסיבית בטכנולוגיה על-פי התוכנית הרב-שנתית עד לשנת 2018, לרבות שדרוג אמצעי ההפקה, ומערך השידור, הארכיון, מערכות המידע והאינטרנט; והמשך יישום מתווה ההשקעה ההולך וגדל בהפקות מקור, שיגיע בשנת 2016, ואילך לסך של 36% מהכנסות הרשות.

יו”ר רשות השידור, ד”ר אמיר גילת; “בשעה טובה, יוצאת הרפורמה לדרך. אני משוכנע, כי בכוחות משותפים של חברי המליאה וההנהלה נשכיל לנצל את ההזדמנות שניצבת לפנינו למקם את רשות השידור כגוף איכותי, רלוונטי, ישראלי וחדשני, כזה שמשפיע על השיח הציבורי, שנמצא במרכז סדר היום, ושמשמש כבית הטבעי ליוצרים, תכנים ורעיונות איכותיים, שיהוו נכסי צאן ברזל של החברה והתרבות הישראלית.

שנת 2013, תשמש לנו כשנת מעבר לבחינת מגוון השינויים והזהות המחודשת שאנו מבקשים לגבש לשידור הציבורי בישראל. אנחנו בתחילתו של תהליך היסטורי ובעיצומו של אחד השינויים הגדולים בשוק התקשורת הישראלי”.

מנכ”ל רשות השידור, מר יוני בן מנחם; “צוות הרפורמה של ההנהלה נחוש ליישם את הסכמי הרפורמה, ככתבם וכלשונם בשיתוף פעולה מלא עם העובדים, והביע את תקוותו, כי כל עובדי הרשות, יתגייסו למאמץ המשותף להצלת השידור הציבורי ולהצעדתה של רשות השידור אל דרך חדשה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן