נדל"ן

משרד השיכון: ספטמבר, היה הנמוך ביותר השנה במכירת דירות חדשות

0
0

ספטמבר 2012, נמכרו 346 דירות בלבד בפרויקטים ביזמת משרד הבינוי והשיכון לעומת ממוצע חודשי של 540 דירות בחודש בשמונת החודשים הראשונים של 2012 ◄ נתוני המכירות הנמוכים, מלמדים על התמתנות בפעילות לצד מספר ימי עבודה הנמוך בכ-4-5 ימי עבודה מחודש רגיל בשל החגים והקדמת רכישות בחודשים; יולי ואוגוסט, עקב עליית המע”מ.
משרד השיכון: ספטמבר, היה הנמוך ביותר השנה במכירת דירות חדשות
משרד השיכון: ספטמבר, היה הנמוך ביותר השנה במכירת דירות חדשות

עוד לפני מגבלות האשראי של הנגיד פישר, נרשמה האטה בביקוש לדירות חדשות, כאשר ספטמבר 2012, היה הנמוך ביותר השנה במכירת דירות חדשות, ביוזמת משרד הבינוי והשיכון – כך עולה מנתוני המכירות של ביזמת משרד הבינוי והשיכון, ואלה הסתכמו בחודש ספטמבר 2012 ב-346 דירות בלבד, הנתון החודשי הנמוך ביותר של שנת 2012.

משרד הבינוי והשיכון, מדגיש, כי זאת, עוד קודם למגבלות החדשות שהטיל בנק ישראל בסוף השבוע האחרון על נטילת משכנתאות לרכישת דירה להשקעה.

נתוני המכירות הנמוכים, מלמדים על התמתנות בפעילות לצד מספר ימי עבודה הנמוך בכ-4-5 ימי עבודה מחודש רגיל בשל החגים והקדמת רכישות בחודשים; יולי, ואוגוסט, עקב עליית המע”מ.

לפי נתוני בנק ישראל, שפורסמו לפני מספר ימים, הסתכמה בחודש ספטמבר נטילת המשכנתאות של הציבור ב-3.2 מיליארד שקל בלבד, צניחה של 44% לעומת ביצועי המשכנתאות בחודש אוגוסט ופחות מהממוצע החודשי ב-2012 שעומד על 3.8 מיליארד שקל.

● ספטמבר 2012, נמכרו 346 דירות בלבד בפרויקטים ביזמת משרד הבינוי והשיכון לעומת ממוצע חודשי של 540 דירות בחודש בשמונת החודשים הראשונים של 2012.

● אוגוסט, נמכרו; 895 דירות מהן 220 במסגרת עמותות; 180 בעיר ראש העין, ו-40 בעיר עכו.

● יולי, נמכרו; 650 דירות מהן 153 במסגרת עמותה בעיר עכו.

● יוני, נמכרו; 498 דירות,

● מאי, נמכרו; 602 דירות,

● אפריל, נמכרו; 437 דירות,

● מרץ, נמכרו; 386 דירות,

● פברואר, נמכרו; 455 דירות,

● ינואר, נמכרו; 447 דירות.

הבנייה ביוזמה ציבורית, כוללת בנייה על קרקע ששיווק משרד הבינוי והשיכון, בנפרד או במשותף עם מינהל מקרקעי ישראל, אולם נבנית על ידי יזמים פרטיים. זאת, בערים, כמו; אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בית שמש, דימונה, יבנה, ירושלים, יקנעם , מודיעין, עכו, צור נתן, קרית גת, קרית מוצקין, ראש העין, רחובות, ו-רמלה.

בנייה ביוזמה פרטית, כוללת שני רכיבים; בנייה על קרקע בבעלות פרטית ובנייה על קרקע בבעלות המדינה, המשווקת על ידי מינהל מקרקעי ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן