כדורגל

מכבי תל אביב מאצטדיון בלומפילד ל’אצטדיון המושבה’ בעיר פתח תקוה

0
0

מנכ”ל החברה לפיתוח פ”ת מר אבי כהן וסמנכ”ל החברה שי מייבסקי, ברכו על בחירתה של מכבי תל אביב באצטדיון המושבה כאצטדיונה המשני של הקבוצה, אליו הגיעו כ- 9,000 צופים למשחקה של מכבי ת”א בשבת שעברה באצטדיון המושבה! ◄ מנכ”ל החברה לפיתוח פ”ת; “אנו משקיעים משאבים רבים כדי להתכונן כראוי לקראת אירוח משחקי טורניר ’יורו 2013’ לנבחרות עד גיל 21 שייערכו באצטדיון “המושבה” ביוני 2013.
מכבי תל אביב מאצטדיון בלומפילד ל'אצטדיון המושבה' בעיר פתח תקוה
מכבי תל אביב מאצטדיון בלומפילד ל’אצטדיון המושבה’ בעיר פתח תקוה

במוצאי שבת החולפת, התקיים ב’אצטדיון המושבה’ בעיר פתח תקוה, משחק במסגרת משחקי המחזור השמיני של ליגת העל, בו ארחה מכבי תל אביב את הפועל רמת גן, וגברה עליה בתוצאה 1:3. המשחק, בו נכחו כ- 9,000 צופים, התקיים באצטדיון “המושבה”, בשל תהליך שזרוע החורף המתקיים באצטדיון בלומפילד.

לקראת המשחק, ועל מנת להקל על ציבור אוהדי הכדורגל, הכשירה ’החברה לפיתוח פ”ת’, נתיב יציאה נוסף, מן האצטדיון באורך של כ-1,200 מטרים מצידו הצפוני של מתחם האצטדיון, מזרחה לכיוון כביש 5, דבר אשר הקל על יציאת כלי הרכב בתום המשחק וקיצר את זמן הנסיעה של הנהגים למחוז חפצם באופן משמעותי.

מנכ”ל החברה לפיתוח פתח תקוה, מר אבי כהן, וסמנכ”ל החברה מר שי מייבסקי, ברכו על בחירתה של מכבי תל אביב באצטדיון המושבה כאצטדיונה המשני של הקבוצה, וזאת גם בהמשך לשיחות עם נציג הבעלים של מועדון מכבי ת”א מר ג’ק אנגלידיס, ועם המנהל המקצועי של מכבי ת”א כדורגלן עבר הולנדי, ובנו של כדורגלן העבר יוהאן קרויף. מר ג’ורדי קרויף, שרואים ב’אצטדיון המושבה’, חלופה ראויה ואיכותית למשחקיה של הקבוצה.

עוד ציין, כהן, כי; “עיריית פתח תקוה, והחברה לפיתוח פ”ת, משקיעות משאבים רבים על מנת להתכונן כראוי לקראת אירוח משחקי טורניר ’יורו 2013’ לנבחרות עד גיל 21, שייערכו באצטדיון “המושבה” בחודש יוני 2013.

אצטדיון המושבה בעיר פתח תקוה, צילום מתוך האתר הרשמי

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן