אינטרנט חדשות

מנכ”ל גוגל ישראל בוועידת Go Mobile: העולם משתנה ושמנו למטרה להיות בחזית החדשנות

0
0

מנכ”ל גוגל ישראל (Google), מאיר ברנד; יש לי מחמאות על המתחרה Apple; יש חשיבה עמוקה באייפון, בכל הנוגע לחוויית משתמש – החוויה של אפל היא טובה וחזקה… עם זאת ב’אנדרויד’ קצב החדשנות מהיר יותר” ◄ “היום, כשיש פייסבוק, ההגדרות של פרטיות מאוד שונות. פרטיות בעיני הילדים שלנו שונה מפרטיות אצל בני הדור שלנו, ושונה בתכלית מפרטיות אצל דור ההורים שלנו. בנושא זה חברות יהיו חייבות להיות שקופות בנושאי פרטיות”.
מנכ
מנכ”ל גוגל ישראל בוועידת Go Mobile: העולם משתנה ושמנו למטרה להיות בחזית החדשנות

ועידת GO Mobile 2012, הוועידה הגדולה בישראל, לתחום הסלולר, אותה יזמה ומפיקה חברת ’מידע כנסים’, מתקיימת היום (שני) לדרך ב’אווניו’- Avenue מרכז אירועים וקונגרסים. הוועידה, התמקדה הפעם באתגרים מולם ניצב ענף הסלולר, ונטלו בה חלק; מנכ”ל גוגל ישראל, מר מאיר ברנד, מר אלון ברמן, מנכ”ל אריקסון ישראל, מר מיכאל גולן, מנכ”ל גולן טלקום, מר אריאל שרייבר, מנכ”ל youphone, מר רמי לוי, מנכ”ל רמי לוי תקשורת, מר אודי מארצי, מנכ”ל הום סלולאר, מר עדן בר טל, מנכ”ל משרד התקשורת, מנכ”ל יד 2, מנכ”ל ג’ה ג’ה, מנכ”ל פרינג, מנכ”ל NGsoft, ורבים נוספים.

ינון הכהן, מנכ”ל מידע כנסים, אמר, כי; “ועידת Go-Mobile, היא הגדולה בישראל בתחום הסלולר והשנה צפויים להשתתף בה בכירי הענף שידברו על הסוגיות הבוערות בתחום, זאת לאחר שענף הסלולר עבר טלטלה משמעותית בעת האחרונה והשינוי בענף מגלם בתוכו הזדמנויות מעניינות ואתגרים מורכבים.

אל כל אלה, וסוגיות נוספות ידונו המשתתפים בוועידה”. לאתר ועידת Go-Mobile

מנכ”ל גוגל ישראל (Google), מר מאיר ברנד, רואיין על ידי העיתונאי ומנחה טלוויזיה ישראלי מר גיא לרר, מר ברנד, המנהל מטעם גוגל גם את הפעילות ביבשת אפריקה, התייחס למאפיינים המיוחדים של יבשת זו; “יש 7 מיליארד אנשים בעולם, 4 מיליארד מהם מחזיקים בטלפון סלולרי.

באפריקה, יש מצב מדהים, היבשת כאילו דילגה על שלב המחשב ישירות ל’מובייל’. היום באפריקה רוב הגישה למידע נעשית באמצעות הטלפון הנייד ולא דרך ה-PC. כל צריכת המידע שם נעשית דרך הטלפון הנייד”.

● גיא לרר; כיצד גוגל, נערכת למעבר למובייל בתחום הפרסום?

● ● מאיר ברנד – מנכ”ל גוגל ישראל; “המעבר למובייל דרמטי. רבע מהחיפוש בעולם נעשה דרך המובייל, כאשר שתי מערכות מרכזיות שולטות בשוק, IOS של אפל ו-אנדרויד שלנו. מה שחבל הוא שהמשתמש נאלץ לבחור באחת מהשניים, וזה חבל”.

ברנד, הפתיע את הנוכחים, כשהרעיף רצף של מחמאות על המתחרה “אפל” (Apple); “יש חשיבה עמוקה ב’אייפון’, בכל הנוגע לחוויית משתמש – החוויה של אפל היא טובה וחזקה”, אמר ברנד, והוסיף כי; “עם זאת ב’אנדרויד’ קצב החדשנות מהיר יותר”.

בהמשך לנושא זה, נשאל מנכ”ל גוגל ישראל, מר ברנד, על ידי גיא לרר; מדוע האפליקציות ב’אייפון’ טובות יותר מאשר ב’אנדרויד’;

● מאיר ברנד – מנכ”ל גוגל ישראל; “ההבדל הוא שאפל בוחרים בשביל המשתמש את החוויה הטובה, ואנו מאמינים שמי שצריך לבחור זה רק הצרכן. זה הבדל בתפישת העולם”.

● גיא לרר; מה דעתך על פרשת המשפט המתוקשר בין אפל ל’סמסונג’?

● מאיר ברנד – מנכ”ל גוגל ישראל; “’חוק הפטנטים’, הקיים חייב להשתנות. הוא חוטא למטרתו העיקרית שזה הגנה על חדשנות והוא מגן בעיקר על השחקנים הגדולים”.

● גיא לרר; האם גוגל – Google, עומדת לאבד הכנסות לאור העלייה בצריכת מידע במובייל?

● מאיר ברנד – מנכ”ל גוגל ישראל; “אין ספק שהעולם משתנה, וכי גוגל, שמה לה למטרה להיות בחזית החדשנות. גוגל מתמודדת עם נושא זה. המסך קטן יותר, יש פחות פרסומות, ויש פחות כסף. אבל כל מדיום חדש מחייב פיצוח. צריך לקחת בחשבון שכשהטלוויזיה פרצה לא כל-כך, ידעו איך להתמודד עם זה, ואחרי מספר שנים הפרסומות הפכו לאפקטיביות.

גם בסלולר המצב דומה. היום, ישראלים מבלים יותר זמן באפליקציות מאשר בשיחה באמצעות הטלפון. שינוי זה בהרגלי הצריכה מחייב התאמה למציאות המשתנה. אנו בעתיד נראה יותר פרסום מבוסס מיקום, פרסום שהוא שונה בתכלית ממה שמוכר עתה. בכל מקרה, אין לי ספק שהמוניטיזציה ב”מובייל” תהיה משמעותית מאוד”.

● גיא לרר; מה אתה אומר על נושא פרטיות באינטרנט;

● מאיר ברנד – מנכ”ל גוגל ישראל; “היום, כשיש פייסבוק, ההגדרות של פרטיות מאוד שונות. פרטיות בעיני הילדים שלנו שונה מפרטיות אצל בני הדור שלנו, ושונה בתכלית מפרטיות אצל דור ההורים שלנו. בנושא זה חברות יהיו חייבות להיות שקופות בנושאי פרטיות”.

● גיא לרר; מדוע ’גוגל פלוס’ לא הצליח?

● מאיר ברנד – מנכ”ל גוגל ישראל; “גוגל, איחרה את עולם ה”סושיאל”, אבל היו לנו הימורים מוצלחים ב’אנדרויד’ וב’כרום’. כאשר ’גוגל פלוס’ נועד על מנת להכניס ממד חברתי לחיפוש. כל חווית חיפוש מוצר תלווה בהמלצות חברים ושלל פיצ’רים שיהפכו את חווית החיפוש לחברתית יותר. מאות מיליוני משתמשים ונהנים מזה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן