פלילים

המפכ”ל, גינה את התנהגות השוטר מאיר קאנדרו ממשטרת חוף שהופיע ב’כלבוטק’

0
0

רנ”צ דנינו; “לא נעבור לסדר היום, מדובר בהתנהגות בלתי נסבלת… התנהגות זו אינה מייצגת את הארגון ואת שוטרי משטרת ישראל העושים מלאכתם נאמנה במתן שירות לציבור ובשמירה על החוק ועל הסדר הציבורי” ◄השוטר רב סמל מאיר קאנדרו, הוצא לחופשה כפויה.
המפכ
המפכ”ל, גינה את התנהגות השוטר מאיר קאנדרו ממשטרת חוף שהופיע ב’כלבוטק’

גולש אחד שהעלה את הסרטון המסעיר בתוכנית “כלבוטק”, כתב ב’יוטיוב – YouTube’, כי; “איומי השוטר אסורים, ואולי אף פליליים. אבל לא פחות מקומם היא התגובה העלובה והשקרית של משטרת ישראל. וכל שנותר הוא לשאול; מה היה קורה אם לא היה וידאו? האם העיתונאי, היה מבלה במעצר כשבית המשפט שם את החותמת”?

המפכ”ל רב ניצב יוחנן דנינו, כמו צופים רבים התרגש, וככל הנראה, גם התרגז מאד כאזרח, ובוודאי כראש ארגון לשמירת החוק והסדר הציבורי, מהתנהגות השוטר, וכן מתגובת המשטרה, (ראה סרטון יוטיוב), עד שפרסם אמש (חמישי), את תגובתו לתוכנית “כלבוטק”, בעקבות התנהגות מחפירה של השוטר רב סמל מאיר קאנדרו, ראש צוות יחידת תשאול ממשטרת זבולון, שוטר בודד, אשר חשף את פרצופו המכוער והעברייני מול עיתונאי בשם רון כהן, בתוכנית “כלבוטק”, התחקירים בהגשתו של העיתונאי הוותיק רפי גינת.

המפכ”ל רב ניצב יוחנן דנינו, הוקיע מן היסוד את התנהלות השוטר, בסדרת שיחות שקיים עם שוטרים וקצינים לאחר שידור הכתבה בתוכנית התחקירים ’כלבוטק’; “מדובר בהתנהגות בלתי נסבלת ונפשעת, לא פחות מכך, של שוטר בודד”.

המפכ”ל דנינו, המשיך, והבהיר, כי; “אין בכוונתי לעבור לכך לסדר היום, ואינני מוכן להשלים, כמי שעומד בראש הארגון, עם שוטר המנצל את סמכויותיו באופן פסול ומתנהג בצורה המבזה את הציבור והמשטרה גם יחד”, הדגיש.

לדברי המפכ”ל; “התנהגות זו, אינה מייצגת את הארגון ואת שוטרי משטרת ישראל העושים מלאכתם נאמנה במתן שירות לציבור ובשמירה על החוק, ועל הסדר הציבורי”.

בשבוע שעבר, לאחר שידור הכתבה הראשונה, הורה ראש אגף משאבי אנוש במשטרת ישראל, ניצב ירון בארי, להוציא לאלתר את השוטר (מאיר) לחופשה כפויה עד לסיום הבדיקה בעניינו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן