בנקים

בנק ישראל: ד”ר עדי ברנדר, ימונה למנהל האגף למקרו כלכלה ומדיניות בחטיבת המחקר

0
0

ד”ר עדי ברנדר, בעל דוקטורט בכלכלה מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק, הצטרף לחטיבת המחקר של הבנק בשנת 1997, לאחר 5 שנות עבודה בקרן המטבע הבינלאומית ◄ ד”ר ברנדר, הצטרף לחטיבת המחקר של הבנק בשנת 1997, לאחר 5 שנות עבודה בקרן המטבע הבינלאומית.
בנק ישראל: ד
בנק ישראל: ד”ר עדי ברנדר, ימונה למנהל האגף למקרו כלכלה ומדיניות בחטיבת המחקר

ד”ר עדי ברנדר, ראש התחום הפיסקלי בחטיבת המחקר ב’בנק ישראל’, ימונה לתפקיד מנהל אגף מאקרו כלכלה ומדיניות בחטיבה – כך הודיע פרופ’ נתן זוסמן, מנהל חטיבת המחקר של בנק ישראל.

ד”ר ברנדר, יחליף את פרופ’ מישל סטרבצ’ינסקי, שמסיים את עבודתו לאחר שני עשורים בבנק ישראל. פרופ’ סטרבצי’נסקי, שימש במהלך השנים כמשנה למנהל חטיבת המחקר, וכראש אגף מאקרו כלכלה ומדיניות בחטיבה, והיה שותף בהתפתחותה ובשינוייה.

ד”ר עדי ברנדר, הוא בעל דוקטורט בכלכלה מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק, הצטרף ל’חטיבת המחקר’ של בנק ישראל בשנת 1997, לאחר 5 שנות עבודה ב’קרן המטבע הבינלאומית’.

במסגרת תפקידו בחטיבת המחקר, היה ד”ר ברנדר, ממונה על תחום הסקטור הציבורי ועסק בניתוח תקציב המדינה והשלכותיו המקרו-כלכליות, מדיניות המסים והקצבאות והרפורמות בתחום הפנסיה. במשך השנים, פרסם ד”ר ברנדר, מאמרים שונים בנושאי המדיניות הפיסקלית, שוק העבודה וכלכלה פוליטית, והשתתף בוועדות ובצוותים שונים שעסקו בנושאי המדיניות הכלכלית.

במסגרת פעילותו ד”ר ברנדר, מנהל את הקבוצה הבין-משרדית של המחקר הרשמי בתכנית “מענק הכנסה” (“מס הכנסה שלילי”) וניהל את הקבוצה הכלכלית בתהליך קבלתה של ישראל לארגון ה-OECD.

סטרבצ’ינסקי, מונה לפרופסור חבר, כמינוי משותף של החוג לכלכלה ובית הספר למדיניות ציבורית וממשל ע”ש פדרמן באוניברסיטה העברית בירושלים, בו הוא ישמש גם כמנהל האקדמי של תוכנית הצוערים. כמו כן, מונה לראש התכנית לכלכלה וחברה במכון ון ליר.

פרופ’ זוסמן, איחל לד”ר ברנדר הצלחה בתפקידו, והודה לפרופ’ סטרבצ’ינסקי על פועלו ועשייתו במסגרת חטיבת המחקר ועל תרומתו הרבה לעבודת החטיבה ולבנק ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן