הבחירות לכנסת ה-19

איגוד לשכות המסחר: אין לתת יום חופש לעובד ביום הבחירות אם לא מממש זכותו להצביע

0
0

אוריאל לין, אל שר הפנים ח”כ אלי ישי; “אני מציע, כי תיזום בדחיפות תיקון בחוק, לפיו עובד אשר ב’יום הבחירות’ לא עבד וגם לא השתמש בחופש זה על מנת להצביע, כי יום החופש שנטל העובד, ייזקף לחובתו כנטילת חופש על חשבונו”.
איגוד לשכות המסחר: אין לתת יום חופש לעובד ביום הבחירות אם לא מממש זכותו להצביע
איגוד לשכות המסחר: אין לתת יום חופש לעובד ביום הבחירות אם לא מממש זכותו להצביע

יוזמה ברוכה וחשובה לתיקון ’חוק הבחירות’ לקראת ’הבחירות לכנסת ה-19’, וממנה עולה, כי; “אין להעניק יום חופש לעובד ביום הבחירות אם אין הוא מממש את זכותו הדמוקרטית להצביע” – כך הציע עו”ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר בפני שר הפנים, ח”כ אלי ישי.

לדברי עו”ד לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; “חלק מהעובדים שניתן להם יום חופש ביום הבחירות, אינם מנצלים יום זה, על מנת ללכת בפועל לקלפי, להצביע ולממש את זכותם הדמוקרטית, אלא מנצלים את יום החופש לבילוי בחוף הים או בפארקים או בכל צורת בילוי אחרת הנראית להם”.

בפנייה לשר הפנים, ח”כ אלי ישי, טען עו”ד לין, כי מדובר על מצב מעוות שיש לתקנו בחוק; “דומני שיש בכך, עיוות והכשלת כוונת המחוקק. יום החופשה, מוענק על חשבון המעסיק למטרת מימוש זכות דמוקרטית, ומי שאינו מצביע, אין סיבה שייטול יום חופש על חשבון המעסיק”.

שר הפנים, אלי ישי

על כן, מציע לין לשר הפנים, כי; “ליזום בדחיפות תיקון בחוק, לפיו עובד אשר ב’יום הבחירות’ לא עבד, וגם לא השתמש בחופש זה על מנת להצביע, כי יום החופש שנטל העובד, ייזקף לחובתו כנטילת חופש על חשבונו”. סיכם עו”ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר את פנייתו אל שר הפנים, ח”כ אלי ישי.

_________

* איגוד לשכות המסחר, הינו ארגון המעסיקים הגדול בישראל. מספר העסקים והארגונים החברים באופן ישיר באיגוד בכל רחבי הארץ הוא כ-5,000, ובאופן עקיף עוד כ-10,000 חברות עסקיות המאוגדות בלשכות המסחר באמצעות הארגונים החברים בו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן