כאן נוער

תנועת הנוער העובד והלומד, השיקה מוקד תשלומים אינטרנטי

’תנועת הנוער העובד והלומד’; מעכשיו קונים חולצת תנועה כחולה, ונרשמים אפילו לטיול דרך האינטרנט ◄ ההרשמה באתר קלה ונוחה, ולמעשה מבטאת את סיסמת התנועה המופיעה בכניסה לכל "קן"; "ביתנו פתוח לכל נערה ונער". באתר, יוכלו הורי החניכים להכיר את פעילויות התנועה והטיולים המוצעים לילדיהם, לקרוא בהרחבה על הפעילויות השונות וליצור קשר עם רכז הפעילות בקינים ובסניפים.
0
0
חולצה כחולה של תנועת הנוער העובד והלומד
חולצה כחולה של תנועת הנוער העובד והלומד

תנועת הנוער העובד והלומד, השיקה לאחרונה, מוקד תשלומים אינטרנטי אשר באמצעותו יכולים 80 אלף חניכי התנועה, להירשם בקלות ובנוחות לפעילות התנועה, ואף לרכוש ’חולצת תנועה’. המוקד, יופעל ב-3 שפות; עברית, רוסית, והערבית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

“החל מהיום, יוכלו חניכינו מכל המגזרים להירשם בקלות לפעילות התנועה” – כך גאים להכריז בתנועת הנוער העובד והלומד, לאחר שהשיקו את אתר התשלומים החדש. האתר, מאפשר הרשמה, ותשלום לפעילות, לטיולים השונים, כמו גם לרכישת ’חולצת התנועה הכחולה’ המיתולוגית.

הנוער העובד והלומד (הנוע”ל) היא תנועת נוער שיסודותיה בתנועת הנוער העובד, שהוקמה ב-1924 ב-ארץ ישראל על ידי בני נוער עובדים שהתאגדו על מנת להגן על עבודתם וזכויותיהם.

החולצה הכחולה היא החולצה המשמשת את חניכי תנועות הנוער הציוניות-סוציאליסטיות המכונות גם בפי חניכיהן ומדריכיהן “התנועות הכחולות” על שם חולצה זו

באתר, יוכלו הורי החניכים להכיר את פעילויות התנועה והטיולים המוצעים לילדיהם, לקרוא בהרחבה על הפעילויות השונות וליצור קשר עם רכז הפעילות בקינים ובסניפים.

האתר, יאפשר גם ממשק נוח ופשוט לבקשות החזר בגין ביטול השתתפות של החניך בפעילות.

תנועת הנוער העובד והלומד, השיקה לאחרונה, מוקד תשלומים אינטרנטי
חולצה כחולה

מ’תנועת הנוער העובד והלומד’ מוסרים, כי הושקעו מאמצים רבים להתאים את האתר לפעילות המגוונת והרחבה של התנועה. לדוגמא; המערכת החדשה מחשבת באופן אוטומטי את “הנחת האחים“, המגיעה להורים שיש להם מספר ילדים רשומים לפעילות בתנועה, ולאפשר להורים להגיש בקשות לסבסוד מחיר הפעילות, אם ידן אינה משגת לשלם את הסכום המלא.

ההרשמה באתר קלה ונוחה, ולמעשה מבטאת את סיסמת התנועה המופיעה בכניסה לכל “קן“;”ביתנו פתוח לכל נערה ונער“.

 משירי תנועות הנוער לובשי החולצות הכחולות;

חולצה כחולה במפעלה
תמשוך לבם של כל הפועלים.

חולצה כחולה והיא עולה
בלי שום ספק על כל העיתונים.

הגרסה הידועה יותר נכתבה והולחנה אף היא בידי מרדכי זעירא. הבית הראשון בשיר דומה לשתי השורות האחרונות לעיל, תוך החלפת “עיתונים” ב”עדיים” כדלקמן;

חֻלְצָה כְּחֻלָּה, וְהִיא עוֹלָה,
וְהִיא עוֹלָה עַל כָּל הָעֲדָיִים.

חֻלְצָה כְּחֻלָּה, וְהִיא עוֹלָה
בְּלִי שׁוּם סָפֵק עַל כָּל הָעֲדָיִים.

(הבית השני זהה לשתי השורות הראשונות בגרסת אפיקים.)

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן