אופנה

משרד התמ”ת: טכנולוגיית האופנה של ישראל, כובשת את ניו יורק

0
0

ביוזמת הנספחות המסחרית של משרד התמ”ת, בעיר ניו יורק; 5 חברות ישראליות מתחום האופנה, המתמחות בשיווק Online – לרבות חברת ההלבשה התחתונה UNDER .ME שבבעלות הדוגמנית בר רפאלי, ועמיתה דודי בלסר – תיפגשנה היום (חמישי, 18.10.12) עם ענקיות אופנה, כדוגמת; ראלף לורן ו-קנט-קול.
משרד התמ
משרד התמ”ת: טכנולוגיית האופנה של ישראל, כובשת את ניו יורק

ביוזמת הנספחות המסחרית של ’משרד התמ”ת’ בעיר ניו יורק, ארה”ב, תיפגשנה היום (חמישי), חמש חברות ישראליות מתחום האופנה הבינלאומית וקבוצות מדיה ופרסום מתחום האופנה אשר פיתחו טכנולוגיות מכירה חדשניות ומודלים עסקיים ייחודיים, כולל כאלה המתמחות בשיווק Online – עם ענקיות אופנה כדוגמת; ראלף לורן ו’קנט-קול’.

המפגש, נמסר, נועד לחשוף את החדשנות הישראלית בתחום, לסייע לחברות ישראליות בגיוס השקעות ולקוחות בזירה העולמית וליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים עתידיים. במסגרת המפגש, שיתקיים במתווה של ’שולחן עגול’, תיפגשנה החברות הישראליות parkrebel, ,Mipso, Under.me, Bazaart ו- Mika look עם מותגי על בינלאומיים, לרבות; Kenneth Cole, Elie Tahari, Ralph Lauren, Oscar De La Renta, Iconix,.

חברת under.me, המשתתפת במפגש, נמצאת בבעלות הדוגמנית בר רפאלי, ודוגמן העבר דודי בלסר, המשמש כמנכ”ל החברה, וייצג את החברה במסגרת מפגש הפסגה האופנתי – טכנולוגי.

מבין המשקיעים הבינלאומיים, ישתתפו במסגרת השולחן העגול קרנות הון סיכון ו’אנג’לים’ המתמחים בתחום האופנה, חברות מדיה ופרסום, דוגמת חברת הפרסום Y&R, וכן חברת Conde Nast שהיא מהבעלים של מגזיני אופנה מן המובילים בעולם כגון; Women’s Wear Daily , Vogue, Vanity Fair ועוד.

הנספחת המסחרית בניו יורק, הגב’ נילי שלו; “החדשנות הטכנולוגית הישראלית פורצת דרך במגוון זירות וחודרת גם אל תחום האופנה. במקרים רבים, חברות האופנה הישראליות, מקדימות לא אחת את הענקיות הבינלאומיות ומפתחות שיטות ויכולות מכירה ושיווק אינטרנטיות ו’חברתיות’, בסגנון ’גרילה’, להן הצלחה מוכחת בשדה הניסוי הישראלי”.

בר רפאלי, בצילום לקטלוג הלבשה תחתונה של חברת פאשיונטה

הגב’ שלו, הוסיפה, כי; אסטרטגיות מכירה חדשניות שכאלו, מעוררת סקרנות בתעשייה העולמית ולכן יזמנו את מפגש הפסגה האופנתי – טכנולוגי הזה, המאגד שורה מכובדת של חברות רלבנטיות ומשקיעים פוטנציאליים.

הנספחת המסחרית בניו יורק, הגב’ שלו, סיכמה; ייחודיות האירוע, היא במיקוד שלו ובתמהיל הייחודי שיצרנו עבור החברות הישראליות, שכן – סביב שולחן אחד נמצאים כל השחקנים הרלוונטיים על מנת לאפשר לחברות הישראליות, המשלבות בין טכנולוגיה לאופנה, חדירה אפקטיבית לשוק האמריקאי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן