רדיו | טלוויזיה

הערוץ הראשון: העיתונאית מיכל רבינוביץ’, תגיש מגזין צרכנות חדש בשם חשבון שבועי

0
0

התכנית “חשבון שבועי”, תשודר מדי יום חמישי, החל מ-18.10 בשעה 19:00. בין הפינות המיוחדות בתכנית, פינה בשיתוף ליגת הדיבייט הישראלית, פינת תביעות קטנות ופינת טכנולוגיה גאדג’טים.
הערוץ הראשון: העיתונאית מיכל רבינוביץ’, תגיש מגזין צרכנות חדש בשם חשבון שבועי
הערוץ הראשון: העיתונאית מיכל רבינוביץ’, תגיש מגזין צרכנות חדש בשם חשבון שבועי

הערוץ הראשון, הודיע, כי הוא מעלה החל ממחר יום חמישי, ה-18.10 בשעה 19:00, ’מגזין צרכנות’ חדש שבועי, בשם; “חשבון שבועי”, בהגשת העיתונאית ומגישת חדשות מבט, בערוץ הראשון, מיכל רבינוביץ’.

התכנית “חשבון שבועי”, היא בהפקת חטיבת החדשות של ’הערוץ הראשון’ ומשלבת בתוכה את סיכום השבוע ב’שוק ההון’ בכלכלות הארץ, והעולם, עם קריצה אל השבוע שיבוא.

בתכנית “חשבון שבועי”, שתשודר מדי יום חמישי, יובאו כתבות מגזין מהארץ ומהעולם, ובה יעלו נושאים פריפריאליים, נדל”ניים, צרכניים, ושיווקיים.

בין הפינות הקבועות בתכנית; פינת “ראש בראש” בשיתוף עם ליגת הדיבייט הישראלית. בכל שבוע, יתווכחו נציגים מהליגה על נושאים כלכליים אקטואליים.

בנוסף, פינת “תביעות קטנות” עם הסיפורים הכלכליים שמשפיעים על הכיס של כולנו זאת בהגשת הכתבת המשפטית של ’הערוץ הראשון’ העיתונאית תמר אלמוג.

כמו כן, יובא סיכום שבועי בנושא; ’שוק ההון’ והעלאת הנושאים החמים הצפויים לשבוע שבפתח ופינת טכנולוגיה וגאדג’טים.

את התכנית “חשבון שבועי”, עורך; אופיר זליקוביץ’, והיא תשודר מדי יום חמישי בשעה 19:00, תגיש, כאמור, העיתונאית מיכל רבינוביץ’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן