הבחירות לכנסת ה-19

אומ”ץ אל משה כחלון שר הרווחה והתקשורת אנא שקול מחדש את החלטתך לפרוש

0
0

יו”ר הנהלת תנועת אומ”ץ, מר אריה אבנרי בפנייה אל השר כחלון; העובדה שזכית בשעתו ב’אות המופת’ של אומ”ץ, בזכות רגישותך לצרכי הפרט, מאבקך למען החוליות החלשות בחברה ועמידתך הבלתי מתפשרת מול אילי ההון אינה יכולה להותיר אותנו אדישים להחלטתך שהינה רבת משמעות לגבי האוכלוסיות החלשות וציבור הצרכנים”.
אומ
אומ”ץ אל משה כחלון שר הרווחה והתקשורת אנא שקול מחדש את החלטתך לפרוש

לא בכל יום זוכה שר וחבר כנסת בישראל לכבוד כזה. תנועת אומ”ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי שלחה אל ח”כ משה כחלון שר הרווחה והתקשורת ובו פנייה נרגשת בבקשה לשקול מחדש את החלטתו ולראות את טובת הציבור לנגד עיניך ולהישאר כשר בממשלה הבאה לאחר ’הבחירות לכנסת ה-19’, המיועדות להתקיים ביום שלישי, י”ח בחשוון תשע”ד, 22 באוקטובר 2013, כמצווה בחוק.

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, כתב במכתבו אל השר כחלון, כי; “פרישתך הקרובה בתחום החברתי ומפעילותך הציבורית והחיים הפוליטיים, התקבלה על ידי תנועת אומ”ץ, בצער רב, וכפועל יוצא מכך, לא תמשיך לטפל בנושאים חברתיים וכלכליים תלויים ועומדים שהם נשמת אפה של
החברה הישראלית”.

מר אבנרי, הוסיף וציין, כי; “אומ”ץ, חרטה על דגלה את המאבק למען צדק חברתי מאז היווסדה לפני עשור שנים, הינה תנועה א-פוליטית אשר מקפידה שלא להיות מעורבת בנושאים בעלי אופי פוליטי, בעיקר בתקופה רגישה של ערב בחירות לכנסת הבאה.

עם זאת העובדה שזכית בשעתו ב’אות המופת’ של אומ”ץ, בזכות רגישותך לצרכי הפרט, מאבקך למען החוליות החלשות בחברה ועמידתך הבלתי מתפשרת מול אילי ההון אינה יכולה להותיר אותנו אדישים להחלטתך שהינה רבת משמעות לגבי האוכלוסיות החלשות וציבור הצרכנים”.

אנו פונים, אפוא, אליך בבקשה לשקול מחדש את החלטתך ולראות את טובת הציבור לנגד עיניך. סיכם יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי את פנייתו אל שר הרווחה והתקשורת ח”כ משה כחלון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן