חדשות בריאות

פרופסור יהודה היס, התפוטר מתפקידו במכון לרפואה משפטית של משרד הבריאות

0
0

במסגרת רה-ארגון של פעילות המכון הלאומי לרפואה משפטית (אבו כביר), וגם עם הגיעו של פרופ’ היס לגיל פרישה, יוצא מכרז לניהול מקצועי ותפעולי במקום פרופ’ היס, אשר יסיים את תפקידו, וכן תועבר האחריות הישירה מביה”ח אסף הרופא, למינהל רפואה במשרד הבריאות.
פרופסור יהודה היס, התפוטר מתפקידו במכון לרפואה משפטית של משרד הבריאות
פרופסור יהודה היס, התפוטר מתפקידו במכון לרפואה משפטית של משרד הבריאות

משרד הבריאות, הודיע, הערב (שני), כי פרופסור יהודה היס, סיים את תפקידו במכון לרפואה משפטית (אבו כביר). זאת לאחר שסגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן, עם מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ רוני גמזו, בחנו יחד עם גורמי המקצוע מתוך משרד הבריאות, את השינויים הנחוצים במכון ברה-ארגון במרכז הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר, לאור ביקורת על התנהלות המכון.

פרופ’ היס, שימש מנהל המכון לרפואה משפטית בין השנים; 1988–2004, ומאז 2004, מכהן כרופא המשפטי הראשי של המרכז הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

כזכור, בחודש מאי השנה, בעקבות הליקויים והמחדלים המנהלתיים שהתגלו בהתנהלותו של המרכז הלאומי לרפואה משפטית, תוך כדי העבודה המקיפה שערך משרד הבריאות במסגרת תוכנית “מנוחה בכבוד”, הורה, סגן שר הבריאות ח”כ הרב יעקב ליצמן, למנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ רוני גמזו, לערוך בחינה מעמיקה של ליקוים ומחדלים אלו בכלל, ואת התנהלותו המנהלית והאדמיניסטרטיבית של פרופ׳ יהודה היס, בפרט.

עינב שימרון – גרינבוים דוברת משרד הבריאות, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בעקבות הבדיקות, החליט מנכ”ל המשרד פרופ׳ גמזו, לבצע רה-ארגון של פעילות המכון הלאומי לרפואה משפטית, באופן שכלל האחריות על המכון תוכפף ישירות ל’מינהל רפואה’ במשרד הבריאות.

במסגרת זו, וגם עם הגיעו של פרופ’ היס, לגיל פרישה, יוצא מכרז לניהול מקצועי ותפעולי במקום פרופ’ היס, שיסיים את תפקידו, וכן תועבר האחריות הישירה מביה”ח אסף הרופא, אל מינהל רפואה במשרד הבריאות.

בתקופה הקרובה, יתבצעו שינויים נדרשים בפעילות המכון לרפואה משפטית (אבו כביר), כיחידה נפרדת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן