סרטן

סרטן: נשיא המדינה, מר פרס, פתח את מבצע “הקש בדלת” של האגודה למלחמה בסרטן

0
0

מבצע “הקש בדלת” יתקיים ביום שני הקרוב 22/10/12 ◄ יו”ר מבצע “הקש בדלת” לשנת 2012-2013 הוא דודי ויסמן, נשיא קבוצת אלון ◄ מירי זיו, מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן; “יש חשיבות רבה במיוחד למבצע “הקש בדלת”. אנו קוראים לציבור לפתוח את היד והלב ולתרום לפעילות שבכוחה להציל חיים”.
סרטן: נשיא המדינה, מר פרס, פתח את מבצע
סרטן: נשיא המדינה, מר פרס, פתח את מבצע “הקש בדלת” של האגודה למלחמה בסרטן

נשיא המדינה, מר שמעון פרס, פתח אמש את מבצע “הקש בדלת” של האגודה למלחמה בסרטן – המבצע ה-52 במספר. את הטקס הנחתה מירי זיו, מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן.

הטקס של מבצע “הקש בדלת”, התקיים בהשתתפות; הרב יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות; פרופ’ אליעזר רובינזון, יו”ר האגודה למלחמה בסרטן; מר ליאון רקנאטי, סגן יו”ר האגודה; דודי ויסמן, יו”ר מבצע “הקש בדלת” ונשיא קבוצת אלון; הזמר עילי בוטנר, וילדי החוץ; זמרת האופרה רותם סיוון; ילדים שהחלימו מסרטן, וכאלה שעדיין מתמודדים ועשרות מתנדבים באגודה למלחמה בסרטן.

כב’ הנשיא פרס, פתח את המבצע, ואמר, כי הוא תקווה שכל עם ישראל יצטרף למלחמה בסרטן. בדבריו הדגיש הנשיא; “אחת הדרכים לרפא את מחלת הסרטן, זו התקווה, ואתם המתנדבים מחלצים את החולים מהבדידות התהומית אשר נפלה עליהם, ומעניקים להם חום, יחס ותקווה. על כן התנדבותכם כל כך יקרה”.

במהלך הטקס, ליאון רקנאטי, סגן יו”ר האגודה למלחמה בסרטן, העביר את נס מבצע “הקש בדלת” לידי יו”ר המבצע לשנת 2012-2013 מר דודי ויסמן, נשיא קבוצת אלון.

ויסמן, הוסיף; “ברצוני להודות על הזכות הגדולה שניתנה לי לסייע לטובת מטרה זו. יש חשיבות גדולה לתמיכה במחקר, במשפחות ובפעילות העמותה בכל מה שהיא עושה. כולי תקווה, כי גם בשנה כלכלית זו נמשיך להצליח בגיוס התרומות, וכולם ירתמו לתרום”.

פרופ’ אליעזר רובינזון, יו”ר ’האגודה למלחמה בסרטן’, ציין: “השנה שמה האגודה, דגש על פיתוח ומימון פרויקטים לתמיכה וליווי של המחלימים הרבים מסרטן, אשר הודות להתקדמות הטיפולית זוכים לריפוי ולהארכת חיים, מה שלא היה אפשרי בשנים עברו”.

נשיא המדינה, וילדה בטקס

לדברי הגב’ מירי זיו, מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן; “מכיוון שכל פעילות האגודה מתבססת על תרומות הציבור ללא מימון ממשלתי, יש חשיבות רבה במיוחד למבצע “הקש בדלת”. אנו קוראים לציבור לפתוח את היד והלב ולתרום לפעילות שבכוחה להציל חיים”.

השמעת בכורה בטקס פתיחת מבצע “הקש בדלת” שבבית הנשיא של שיר שנכתב במיוחד לאירוע זה בביצוע עילי בוטנר, וילדי החוץ – אוהד שרגאי, אדר גולד בליווי סקסופון – יוני דרור.

השיר נכתב במסגרת תחרות שירים שהכריזה האגודה למלחמה בסרטן, בשיתוף עם מגזין הנוער ’ראש1’, ובו נקראו בני נוער בכל רחבי הארץ לכתוב שירים בנושאים של “תרומה הדדית” וערך ההתנדבות. השיר הנבחר נכתב על ידי שיר גוטליב, בת חמש עשרה וחצי מן העיר גבעתיים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן