חדשות בריאות

המרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה פוריה, בעיר טבריה, חנך האגף החדש לאם וליילוד

0
0

בין אורחי הכבוד בטקס, היו סגן שר החוץ, מר דני אילון, סגן שר הבריאות, ח”כ הרב ליצמן, ח”כ ציון פיניאן, ונציג קרן לגאסי בישראל, מרג’ף טורצקי ◄ לאחר הטקס, ביקר סגן השר אילון את חברתו למפלגה, חה”כ אורלי לוי, אשר ילדה במקום לפני יומיים את בנה הרביעי.
המרכז הרפואי ע
המרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה פוריה, בעיר טבריה, חנך האגף החדש לאם וליילוד

סגן שר החוץ, מר דני אילון, השתתף היום (חמישי, 11/10/12), בטקס חנוכת האגף החדש לאם וליילוד במרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה, פוריה, כנציג של מפלגת ’ישראל ביתנו’ אשר תרמה 25 מיליון ₪ להקמת האגף. בין אורחי הכבוד בטקס, היו סגן שר הבריאות, ח”כ הרב ליצמן, ח”כ ציון פיניאן, ונציג קרן לגאסי בישראל, מר ג’ף טורצקי.

עפרי אליהו, דוברת לשכת סגן שר החוץ, מסרה, כי; “לאחר הטקס, ביקר סגן השר אילון את חברתו למפלגה, חה”כ אורלי לוי, אשר ילדה לפני יומיים את בנה הרביעי, בבית החולים”.

מיה צבן, דוברת בית החולים ברוך פדה, פוריה, מסרה לפורטל ’כאן נעים’ עיתון האינטרנט של כל המדינה, כי “בניית האגף החדש לאם וליילוד ע”ש אנה קבקוף, במרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה, פוריה, נמשכה כשלוש שנים, והוא כולל 12 חדרים בודדים ליולדת, 18 חדרי יולדות עם שתי מיטות, 2 חדרי ניתוח צמודים ומשוכללים, 8 חדרי לידה מודרניים ומרווחים על שטח של 5,100 מטרים (שלוש קומות).

יצוין, כי 8 חדרי לידה ממוגנים – כך שב’מצב חירום’, כולל אירוע אב”כ, לא יהיה צורך להעביר את היולדות (אין צורך במסכות אב”כ). בנוסף, קומת המרתף באגף החדש ממוגנת לשעת חירום, במצב חירום המחלקה, כולה תועבר ותתפקד בצורה מלאה בקומה זו.

האגף החדש, נבנה בהשקעה של כ-60 מיליון ₪, בסיועה הנדיב של קרן לגסי, ובעזרת סיוע כספי של מפלגת ’ישראל ביתנו’, הודות למשאבים שגויסו בעקבות ’מלחמת לבנון השנייה’”.

עוד נמסר, כי מאז פתיחת האגף החדש ’לאם וליילוד’ (באמצע יוני), ניתן לדווח על עלייה משמעותית ומתמדת במספר הלידות בבית החולים.

בספטמבר 2012, נשבר שיא חדש ב’מרכז הרפואי פוריה’, עמד המספר על 319 לידות! סה”כ מאז פתיחת האגף החדש בחודש יוני, נרשמו כ-1,094 לידות חדשות. כן, יירבו.

אורחי טקס חנוכת האגף החדש לאם וליילוד, במרכז הרפואי פוריה, סגן שר החוץ דני אילון וסגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, צילום: לשכת סגן שר החוץ

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן