חדשות כאן ישראל

השר להגנת העורף, אבי דיכטר: נכיש את אויבינו כנחש אשר על תג כתף הצנחן

0
0

השר להגנת העורף, דיכטר, בטקס לזכר חללי הצנחנים; “רק מי שמציג אקדח גרעיני במערכה הראשונה, יכול להתבטא על מלחמת עולם בשלישית, נדאג להכין את המענה לכל איום – קרוב ורחוק כאחד” ◄ “נגונן על אזרחינו כאם על ילדיה, ונכיש את אויבינו כנחש אשר על תג כתף הצנחן…”.
השר להגנת העורף, אבי דיכטר: נכיש את אויבינו כנחש אשר על תג כתף הצנחן
השר להגנת העורף, אבי דיכטר: נכיש את אויבינו כנחש אשר על תג כתף הצנחן

השר להגנת העורף, מר אבי דיכטר, נשא אמש (ב’) דברים בשם הממשלה בטקס לזכרם של חללי חטיבות הצנחנים השנתי לציון 1,550 נופלי הצנחנים. בטקס, באנדרטה המרכזית לחללי הצנחנים, השתתפו השר לעניינים אסטרטגיים ח”כ בוגי יעלון, שר התחבורה ח”כ ישראל כץ, הרמטכ”ל רא”ל בני גנץ, ראש אמ”ן האלוף אביב כוכבי, אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון, מפקד זורע היבשה האלוף סמי תורג’מן, וחבר הכנסת מוץ מטלון, וח”כ איתן כבל.

השר דיכטר, השיב בטקס לזכר חללי חטיבות הצנחנים, לאיומים הנשמעים מפי בכירים איראנים, בימים האחרונים, ואמר, כי; “מדינת ישראל, חייבת להתאים את תשובותיה הצבאיות לאיומים החדשים הניצבים מולה. רק מי שמציג “אקדח גרעיני” במערכה הראשונה, יכול להתבטא על מלחמת עולם בשלישית. נדאג להכין את המענה לכל איום – קרוב ורחוק כאחד”.

השר דיכטר, הבהיר, כי; “ממשלת ישראל היא האחראית הבלעדית על שלום אזרחי המדינה, ותושביה”.

השר להגנת העורף, מר אבי דיכטר, הדגיש, בדבריו, כי; “נוכח הוויכוח אודות חופש הפעולה של ישראל בשמירה על ביטחון אזרחיה; “נגונן על אזרחינו כאם על ילדיה, ונכיש את אויבינו כנחש אשר על תג כתף הצנחן”.

במהלך דבריו, התייחס השר להגנת העורף, גם לחוסר הוודאות באזור, ליחסים עם מצרים, ו’הרשות הפלסטינית’, והדגיש, כי; “כל עוד ממשלת ישראל, תחוש שידה המושטת לשלום, אינה מגששת באפלה, תמשיך ותושיט אותה לכל צר ואויב”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן