חדשות בריאות

מד”א, מעלה את הכוננות לרמה הגבוהה ביותר, החל מערב יום כיפור ועד מוצאי החג

0
0

ההיערכות הגבוהה במיוחד במד”א, נקבעת, מדי שנה לאור מספר המקרים הגבוה של הזקוקים לעזרה ממד”א בשנים קודמות, העומד על ממוצע של כ-2,000 מטופלים מדי שנה ◄ מרבית המטופלים על ידי צוותי מד”א הם ילדים שנפגעים בכבישים כתוצאה מרכיבה על אופניים, מתפללים שחשים ברע עקב הצום ונשים בהריון שאחזו אותן צירי לידה ויש להעבירן בדחיפות לבתי החולים.
מד
מד”א, מעלה את הכוננות לרמה הגבוהה ביותר, החל מערב יום כיפור ועד מוצאי החג

מגן דוד אדום, נערך החל מהערב (שלישי, ערב יום כיפור) בכוננות שיא לקראת יום הכיפורים וכמדי שנה, מציין, כי אלפי בני אדם נזקקים במהלך יום הכיפורים לשירותי מד”א, וכי לאור הביקוש הגובר לשירותי מד”א, ביום המקודש ביותר בשנה, נערכים במד”א בכוננות שיא לצום שיתחיל ביום שלישי (אור לי’ בתשרי תשע”ג), ויסתיים ביום רביעי (י’ בתשרי תשע”ג) (25-26.09.12).

תחנות ’מד”א’ ברחבי הארץ, יתוגברו גם השנה בחובשים, פארמדיקים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ בנוסף לתקן שבמשמרות, כדי להיערך להענקת טיפול רפואי דחוף לאלפי רוכבי האופניים, והצמים שעלולים לחוש ברע. מד”א, פונה אל הציבור ומבקש שלא לשבש את תנועת האמבולנסים בחירום.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין, קיים הערכת מצב בשיתוף מטה מד”א לקראת יום כיפור, והנחה את מנהלי המרחבים לעמוד ברמת כוננות ג’, שהיא הרמה הגבוהה ביותר, החל מערב יום כיפור ועד מוצאי יום הכיפורים.

בנוסף לצוותי מד”א בתחנות, ל’כונני מד”א’ הרכובים על אופנועים, ולכונני מד”א הפזורים עם אמבולנסים בשכונות ובערים, יתווספו גם השנה כונני מד”א בעלי ציוד רפואי מתקדם שחלקם אף כולל דפיברילטורים בבתי הכנסת ברחבי הארץ, ויוכלו להעניק טיפול מיידי, מהיר ואיכותי לצמים אשר יחושו ברע.

זכי הלר, דובר מד”א, מסר ל’פורטל כאן נעים’ (kanisrael.co.il), כי ההיערכות הגבוהה במיוחד במד”א, נקבעת, מדי שנה לאור מספר המקרים הגבוה של הזקוקים לעזרה ממד”א בשנים קודמות, העומד על ממוצע של כ-2,000 מטופלים מדי שנה.

מרבית המטופלים על ידי צוותי מד”א, הם ילדים שנפגעים בכבישים כתוצאה מרכיבה על אופניים, מתפללים שחשים ברע עקב הצום, ו-נשים בהריון, שאחזו אותן צירי לידה, ויש להעבירן בדחיפות אל בתי החולים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן