רדיו | טלוויזיה

שר התמ”ת ח”כ שלום שמחון, ברך את חברת ’קשת’ על זכיית הסדרה הומלנד בפרסי ה’אמי’

0
0

“הומלנד”, העיבוד האמריקאי לסדרה הישראלית ’חטופים’”, של ’חברת קשת’ קטפה ארבעה פרסים במסגרת הטקס ה-64 של האקדמיה לטלוויזיה ואמנויות ◄ משרד התמ”ת, השיק תוכנית חדשנית לתמיכה בתעשיית המדיה הדיגיטליים, במסגרת פיילוט באזור חיפה והצפון, התכנית, מעניקה סיוע להפקות קולנוע ולסדרות טלוויזיה בסכום של עד 600 אלף ₪.
שר התמ
שר התמ”ת ח”כ שלום שמחון, ברך את חברת ’קשת’ על זכיית הסדרה הומלנד בפרסי ה’אמי’

שר התמ”ת ח”כ שלום שמחון, ברך היום (שני), את זכיינית השידור ’שידורי קשת’ אחת מהזכייניות המשדרות בערוץ הטלוויזיה ’ערוץ 2’, על זכיית הסדרה הומלנד (Homeland), סדרת דרמה אמריקאית, אשר הופקה על בסיס הסדרה הישראלית ’חטופים’ בפרסי ה’אמי’ (Emmy Award).

שר התמ”ת, מר שמחון, אמר, כי; “הזכייה מהווה הישג חשוב לתעשיית הטלוויזיה הישראלית, והוכחה, כי לישראל, יש מה להציע גם בתחום הזה. בטקס ה’אמי’, התמודדו שלל סדרות, ובראשן כמובן “הומלנד”, הגרסה האמריקאית לסדרה הישראלית ’חטופים’”.

משרד התמ”ת, מזכיר, כי בשנה האחרונה, הקים יחידה שתפקידה עידוד ייצוא וקידום פורמטים ישראלים בחו”ל, משיכת הפקות זרות לישראל וקידום תחום הניו מדיה.

לאחרונה, השיק משרד התמ”ת, תוכנית חדשנית לתמיכה בתעשיית המדיה הדיגיטליים, במסגרת פיילוט באזור חיפה והצפון, התכנית מעניקה סיוע להפקות קולנוע ולסדרות טלוויזיה בסכום של עד 600 אלף ₪, ותומכת במיזמים בתחום המדיה החדשה בסכום של עד 250 אלף ₪.

מטרת התוכנית לעודד הפקות בתחום הקולנוע, הטלוויזיה, ו-תעסוקה, בענף בצפון הארץ. בתוך כשבועיים, ייצא משרד התמ”ת, בקול קורא, ליזמים המעוניינים לקבל מענקים במסגרת הפיילוט בעיר חיפה – עיר הקולנוע של ישראל.

◄ פרס ’אמי’

פרס אֵמִי (Emmy Award) הוא הפרס החשוב ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית. הפרס מיועד בעיקר להפקות טלוויזיה בתחום הבידור (סדרות דרמה, קומדיות, ותוכניות אירוח). פרסי האמי לבידור בפריים-טיים (שעות צפיית השיא), הם הפרסים היוקרתיים ביותר, והם מוענקים על ידי האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה. טקס חלוקת פרסי האמי הראשון, נערך בהוליווד, ב-25 בינואר 1949.

◄ סדרת ’הומלנד’

הומלנד (באנגלית: Homeland) היא סדרת דרמה אמריקאית אשר שידוריה החלו בערוץ שואוטיים באוקטובר 2011. הסדרה הופקה על בסיס הסדרה הישראלית “חטופים”, כשהבמאי המקורי שימש כמפיק בפועל בגרסה האמריקאית.

הסדרה הומלנד, עוסקת בקצינת המבצעים של ה-CIA, כאשר קרי מתיסון, המאמינה, כי הנחת, שהוחזק כאסיר של אל קאעידה בעיראק, אינו אלא מחבל המאיים על ביטחונה הלאומי של ארצות הברית.

פרק הבכורה, היה נגיש מיידית באתרי האינטרנט כצעד לחשיפת הסדרה והנגשתהּ לכלל קהל הצופים. בטקס שנערך בינואר 2012, זכתה הסדרה ב’פרס גלובוס הזהב’ בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר.

מעלילת הסדרה, ניתן ללמוד, כי הומלנד על פי ויקיפדיה, עוקבת אחר קרי מתיסון, קצינת המבצעים של ה-CIA, שלאחר ביצוע פעולה לא מורשית בעיראק, הושמה על תנאי והוצבה מחדש במרכז ללוחמה בטרור של ה-CIA, בלנגלי, וירג’יניה. בזמן שניהלה מבצע בעיראק, הקצינה קרי, הוזהרה על ידי מחבל, כי שבוי מלחמה אמריקני הצטרף לארגון אל קאעידה כשהוא מתמצת זאת במשפט “שבוי אמריקני סובב” – כשכוונתו; “הוסב”.

במהלך פשיטה של כוח דלתא על מתחם שהיה שייך למחבל אבו נזיר, מחולץ ניקולס ברודי, סמל נחתים אמריקאי שדווח כנעדר בעיראק מאז 2003. הסוכנת קרי, מאמינה, כי ברודי הוא שבוי המלחמה האמריקני שעליו דיבר המודיע העיראקי שלה.

עם זאת, הממשלה והממונים עליה ב-CIA, מתייחסים אל ניקולס ברודי כ’גיבור מלחמה’. היא מתקשה לשכנע את הבוס שלה, דייוויד אסטס, לשים את ברודי, תחת מעקב ופונה לסול ברנסון, תחתיו עבדה בעבר. שניהם מנסים למנוע פיגוע נוסף על אדמת אמריקה.

לאתר הרשמי של הסדרה הומלנד

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן