חדשות בריאות

מד”א, אירח את המשנה לרה”מ והשר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה אזורי, סילבן שלום

0
0

המשנה לרה”מ והשר, שלום; “המשרדים שבראשותי פעלו ויפעלו לקידום פרויקטים משותפים עם מד”א” ◄ השר שלום, התפעל מהטכנולוגיות המתקדמות שהוצגו בפניו, חלק שבחים לארגון, לעובדיו ולמתנדביו ◄ “אנחנו מנסים מאוד לעזור ככל הניתן למערך הבריאות בדרום ובצפון ◄ אנו הולכים לשדרוג אדיר של כל מערך הבריאות בצפון יחד עם משרד הבריאות, בסכום אדיר של למעלה מ-400 מיליון ₪”.
מד
מד”א, אירח את המשנה לרה”מ והשר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה אזורי, סילבן שלום

המשנה לרה”מ, והשר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה אזורי, מר סילבן שלום, ביקר אתמול (חמישי, 20.09.2012), יחד עם צמרת משרדו במטה ארגון מגן דוד אדום. במהלך הסיור, אותו הנחו מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין, נשיא מד”א, פרופ’ יהודה סקורניק, וצמרת ההנהלה של הארגון, קיבלו השר וצוות משרדו סקירה מפי מנכ”ל מד”א על כלל פעילויות הארגון, בהן פעילות שירותי הדם של מד”א.

השר שלום, קיבל סקירה על מערכות השליטה והבקרה המתקדמות המותקנות ב’מוקדי מד”א’ ומסייעות לעובדי ומתנדבי הארגון לפעול ביעילות ובמהירות ואף סייר במוקד המבצעים הלאומי של מד”א (ממל”מ). לאחר מכן, הוצגו בפני השר, שלל רכבי ההצלה בהם משתמשים צוותי מד”א לצורך הצלת חיים, מאמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, רכבי החפ”ק החדישים, מסוקי מד”א, טרקטורוני מד”א, ג’יפ מד”א, אופנועי מד”א, ועוד.

לשר סילבן שלום, התלוו מנכ”לית משרדו, הגב’ אורנה הויזמן-בכור, וראש מטה השר, מר בני כהן. במהלך הביקור כולו, הפגין השר שלום, בקיאות אדירה בנתונים השונים ובפעילויות מד”א בארץ ובעולם בכל התחומים.

השר שלום, הדגיש את החשיבות שהוא רואה בפעילויות מד”א, וציין באופן מיוחד את הרצון של משרדו להפוך לשותף בכל הקשור לפעילויות מד”א בנגב, בגליל, ו-בשטחי יו”ש.

אלי בין מנהל מד”א והשר סילבן שלום בעת ביקורו במד”א

השר, התעניין באופן מיוחד בפעילות ’יחידת כונני מד”א’ הרכובים על אופנועים, ומעניקים מענה ראשוני מהיר, והתעניין מאוד בסקירה הנרחבת על פעילות שירותי הדם של מד”א.

השר, ציין, כי משרדו מעוניין להפוך לשותף בפרויקט קורסי הפאראמדיקים הנערכים בנגב, והבטיח לסייע בהמשך שיתוף הפעולה הקיים והמתוכנן בדרום הר חברון.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין, פרש בפני השר את פעילויות מד”א הנרחבות בשטחי יו”ש, הנוגעות למתן מענה וטיפול בפלסטינאים. בנוסף, סיפר מנכ”ל מד”א לשר על פעילות מד”א במזרח ירושלים, וביקש מהשר שלום, לסייע לארגון בפתיחת נקודות הזנקה של מד”א בכפרים ובשכונות באזור.

“נהניתי מאוד מהסיור. סך הכול, הפעילות במד”א היא מרתקת. אני זוכר גם את הישיבות שלי במשרד אוצר, בנושאים הקשורים למד”א ואין ספק, כי מדובר בתחום מרתק. אנחנו מנסים מאוד לעזור ככל הניתן למערך הבריאות בדרום ובצפון. עכשיו, אנחנו הולכים לשדרוג אדיר של כל מערך הבריאות בצפון יחד עם משרד הבריאות, בסכום אדיר של למעלה מ-400 מיליון ש”ח.

אנחנו מנסים לעזור לכל אחד מבתי החולים שם ואני מקווה שנוכל לקדם שיתוף פעולה בין בית הספר לרפואה בעיר צפת שאנחנו מסייעים להקים אותו, לבין פרויקטים עם מגן דוד אדום”, אמר השר והמשנה לרה”מ, מר סילבן שלום.

“בהחלט הייתי רוצה להגביר את שיתוף הפעולה בכל התחומים שבהם עוסקים המשרדים שלי. המטרה שלנו לתת ולסייע. לרתום את משרדי החינוך, הבריאות, והרשויות המקומיות לטובת פרויקטים שונים.

מנהל אג”מ במד”א גיל מושקוביץ, עם השר שלום על ציוד הרכב

אהבתי במיוחד לראות את שיתופי הפעולה בין מד”א לבין הפלסטינאים בתחום ’שירותי הדם’ ובתחום הפעילות ההומניטארית בטיפול בנפגעים פלסטינאים ביהודה ושומרון ובבתי החולים במזרח ירושלים. אנחנו נעזור ונתמוך בשמחה מתוך ידיעה שזה ’מציל חיים’.

מנקודת המבט שלי, אין שום אבחנה ושום הבדל בין אדם לאדם, ואם אתם עושים שם את העבודה ונותנים את השירות אתם ראויים וזכאים לאותו סיוע. בעתיד, אני מקווה לראות כאן את שיתוף הפעולה האזורי, שיהווה את גולת הכותרת”, חתם השר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה אזורי, מר סילבן שלום, את ביקורו.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין, הודה לשר שלום על הביקור ועל הנכונות לפעול לקידום שיתופי פעולה, שיביאו להצלת חיים רבים יותר בישראל; “ברצוני להודות לשר שלום על הביקור ועל הנכונות להמשיך ולסייע. אני מעריך מאוד את הנכונות שלך לעזור ולקדם נושאים הקשורים במד”א לאורך השנים, ובוודאי בשנים האחרונות בהן אתה עוסק גם בכל נושא הקשור לשיתוף הפעולה האזורי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן