חדשות בריאות

מד”א: חובש בכיר, הגיע לטפל באשה שנפגעה מנפילה וסייע להסדרת חובה לחברת החשמל

0
0

מושיקו מוסקוביץ, חובש בכיר במד”א, הגיע לטפל באשה שנפלה בביתה, כאשר גילה, כי הנפילה נגרמה מחושך ששרר בבית לאחר שהחשמל בדירה נותק, הסדיר את חובה של הנפגעת והחזיר את החיוך לפניה; “לא היה לי ספק שאני חייב לעזור לה”.
מד
מד”א: חובש בכיר, הגיע לטפל באשה שנפגעה מנפילה וסייע להסדרת חובה לחברת החשמל

על מתנה שכזו לקראת ערב ראש השנה, היא לא חלמה; במוקד מד”א, התקבלה היום (שלישי), סמוך לשעה 11:00, קריאה על אישה כבת 58, אשר נפלה בביתה ואינה מסוגלת לקום. צוות מד”א, שהוזעק למקום, הגיע לדירה, ומצא את הנפגעת כשהיא שכובה על הרצפה ליד מיטתה. מושיקו מוסקוביץ, חובש בכיר במד”א ונהג אמבולנס, סייע לנפגעת לקום מן הרצפה, ושאל אותה לנסיבות נפילתה.

“הנפגעת, הסבירה לי, כי אתמול נותק החשמל, בביתה, עקב חוב לחברת החשמל. משנפלה חשיכה על הבית, ניסתה להגיע אל ארון החשמל, ולהבין את פשר הפסקת החשמל, אולם מעדה בדרך, ונותרה שכובה על הרצפה ללא כל סיוע”.

יצוין, כי הנפגעת היא אישה החיה בגפה, ונזקקת לעזרה סיעודית, סובלת גם מ’מחלת ורטיגו’ (Vertigo), הגורמת לתחושה מוטעית של סחרחורת סיבובית, שבה מרגיש האדם, כאילו הוא עצמו או הסביבה נמצאים בתנועה מתמדת.

מוסקוביץ, לא היסס ומשסיים לטפל בנפגעת, חייג מיידית ל’מוקד 103’ של חברת החשמל, וניסה להבין כיצד יוכל לסייע ולהחזיר את החשמל אל בית הנפגעת. מוקד חברת החשמל, הסביר למושיקו חובש בכיר במד”א, כי עליו לשלם את החוב או חלקו, על מנת שיוכלו להשיב את החשמל לדירה – וכך עשה.

המטופלת, שלא נזקקה לפינוי לבית החולים, התרגשה עד מאוד מהמחווה, ואף הודתה למושיקו, עמוקות; “לרוב, יש לי חברים שיעזרו לי. החודש אף אחד לא יכול להושיט סיוע, ונקלעתי למצב הזה. אני מודה לך מאוד”, אמרה האישה שנפגעת קלות.

“לא היה לי ספק, כי אני חייב לעזור לה. מדובר באישה חולה, שכל המצרכים במקרר שלה עלולים להתקלקל, שלא לדבר על התרופות שלה המוחזקות בקירור. פניתי למוקד חברת החשמל, והסדרתי את החוב, על מנת שיוכלו לחבר אותה מיידית לחשמל בחזרה”, סיכם מוסקוביץ, החובש הבכיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן