רדיו | טלוויזיה

הרשות השנייה, נעתרה לבקשת שר האוצר לדחות חילוט הערבויות של רשת, וערוץ 10

0
0

חילוט הערבויות היה שאמור להתבצע היום (א’, 02.09.2012), נדחה עד לסיכום עבודת הצוות שהוקם ע”י שר האוצר, ושאמור לבצע את בדיקתו בתוך 45 יום ◄ הרשות השנייה, הביעה סיפוק מכך שמשרד האוצר החליט לטפל בהסדרת החוב בצורה מקיפה וכוללת.
הרשות השנייה, נעתרה לבקשת שר האוצר לדחות חילוט הערבויות של רשת, וערוץ 10
הרשות השנייה, נעתרה לבקשת שר האוצר לדחות חילוט הערבויות של רשת, וערוץ 10

יו”ר מועצת הרשות השנייה, ד”ר אילן אבישר, קיבל את מכתבו של שר האוצר, ד”ר יובל שטייניץ, בו מודיע השר על הקמת צוות שתפקידו לבחון בתוך 45 ימים, האם ניתן להגיע עם בעלי המניות של ערוץ 10 להסדרת החובות שצברו.

במכתב, צוין, כי החלטות הצוות עשויות להשליך גם על “רשת”. המכתב, התקבל היום (ראשון), שהוא המועד האחרון אשר בו היה אמור להתבצע חילוט הערבויות ע”י הרשות השנייה, כפי שקבעה מועצת הרשות בישיבתה לפני שבועיים.

עם קבלת המכתב, מועצת הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה, קיימה תהליך אישור טלפוני, בסיומו הוחלט להיענות לבקשת שר האוצר, ולדחות את משלוח הודעות החילוט. כמו כן, קבעה, המועצה, כי בכוונתה להתכנס בתוך 45 יום, או במועד מוקדם יותר ככל שיתקבלו החלטות הצוות, על מנת לשוב ולדון בנושא בהתאם להתפתחויות שיהיו באותה עת.

יוזכר, כי, המועצה, קיימה דיון בנושא משבר החובות של ’ערוץ 10’ ו’רשת’ בישיבתה האחרונה ביום חמישי 30.8.12, בה דנה באפשרויות השונות העומדות על הפרק ובהתפתחויות האחרונות שקרו עקב החלטתה בעניין חילוט הערבויות.

יו”ר מועצת הרשות השנייה, ד”ר אילן אבישר, הביע סיפוק מכך, כי משרד האוצר, נענה לפניית המועצה, והחליט לטפל בהסדרת החוב בצורה מקיפה בכדי להגיע לפתרון כולל. הרשות השנייה, סבורה, כי שני ערוצי טלוויזיה מסחריים הם המינימום ההכרחי על מנת לשמר שיח ציבורי של מגוון דעות ופלורליזם, עבודה עיתונאית איכותית ויצירה ישראלית מקורית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן