רדיו | טלוויזיה

’מעושרות’ בערוץ 10, אושרה, ההכרה לעונה שנייה כתכניות סוגה עלית לאחר שני פרקים

0
0

יו”ר ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, יעקב שחם; “הוועדה, רואה חשיבות רבה בז’אנר הדוקומנטרי שמטרתו להביא סוגיות ציבוריות לדיון רחב תוך אמירה או פרשנות לתופעה חברתית וכל זאת תוך עמידה בהגדרות של ז’אנר תוכניות התעודה כפי שמופיעות בחוק ובכללי הרשות השנייה”.
’מעושרות’ בערוץ 10, אושרה, ההכרה לעונה שנייה כתכניות סוגה עלית לאחר שני פרקים
’מעושרות’ בערוץ 10, אושרה, ההכרה לעונה שנייה כתכניות סוגה עלית לאחר שני פרקים

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בראשות מר יעקב שחם, קיימה היום (30.8.12), דיון בנושא התוכנית “מעושרות” של ערוץ 10. כזכור, “מעושרות”, היא תוכנית דוקו-ריאליטי ישראלית העוקבת אחר חייהן של שש נשים אמידות בישראל. התוכנית, שמבוססת על פורמט התוכנית האמריקאית “עקרות בית אמיתיות”, שודרה לראשונה באוקטובר 2011, וזכתה לרייטינג גבוה וביקורות מעורבות.

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, שמעה את קרני זיו, ועו”ד דבורה קמחי, נציגי הנהלת ’ערוץ 10’, ויוצרת הסדרה, בימאית קולנוע, בימאית טלוויזיה, ויוצרת בתחום קולנוע וטלוויזיה ישראלית הגב’ אורנה בן דור, שתיארו את הסדרה, ואת העונה החדשה של ’מעושרות’, כולל תהליכי העבודה והיצירה של הסדרה.

הוועדה, קיימה דיון ממושך בנושא והחליטה, כי ההכרה בעונה השנייה של “מעושרות” תוחלט לאחר שישודרו שני הפרקים הראשונים של העונה, וניתן יהיה להחליט באם התוכנית עונה לדרישות ההכרה ב’תוכנית תעודה’.

כמו כן, יתקיים דיון של הוועדה עם נציגי היוצרים הדוקומנטריים.

יעקב שחם

יו”ר ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מר יעקב שחם, אמר; “באופן אישי אני מעריך ואוהד את התוכנית ’מעושרות’. ההתייחסות לגבי ההכרה תהיה מקצועית ובדיקת העמידה בהגדרות הז’אנר של תוכניות תעודה.

ההחלטה על השידור היא של הנהלת ערוץ 10, במידה והתוכנית תשודר ללא הכרה של וועדת הטלוויזיה בתוכנית זו כתוכנית תעודה, הרי שעלויות ההפקה לא יחושבו במסגרת ההתחייבויות של ערוץ 10, להוצאה על תכניות סוגה עלית”.

הוועדה, ציינה, כי היא רואה חשיבות רבה בז’אנר הדוקומנטרי שמטרתו להביא סוגיות ציבוריות לדיון רחב תוך אמירה או פרשנות לתופעה חברתית וכל זאת תוך עמידה בהגדרות של ז’אנר תוכניות התעודה כפי שמופיעות בחוק ובכללי הרשות השנייה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן