יופי נעים

המאפר הבינלאומי יוסי ביטון, מציג את מראה סתיו של 2012

0
0

המאפר הבינלאומי יוסי ביטון – בעלי רשת מתחמי האיפור Yossi Bitton בעיר חיפה ובמרכז תל אביב, מציג את בשורת האיפור לסתיו 2012 – שהשנה נועז מתמיד. עם בוא הרוחות הקרירות תוכלו להתקשט בגוונים קרים וחושניים של ירוק כהה, כחול כהה, זהב ואפורים עמוקים בהשלמת גוון חם ועוצמתי של בורדו יין לשפתיים.
המאפר הבינלאומי יוסי ביטון, מציג את מראה סתיו של 2012
המאפר הבינלאומי יוסי ביטון, מציג את מראה סתיו של 2012

המאפר הבינלאומי יוסי ביטון, בעלי ’רשת ’Yossi Bitton למתחמי האיפור בעיר חיפה ובמרכז תל אביב, מציג את מראה סתיו 2012 – בהשראת “התעוזה שבפתח”. השנה, ישנה הזדמנות ליהנות ממראה נועז, חושני ומרתק בכל יציאה.

מבחינתו של המאפר הבינלאומי ביטון; “זה הזמן להיפרד מגווני הניאון הקלילים ששלטו בקיץ, ולפנות מקום לגוונים הקרים והחושניים של ירוק או כחול כהה, זהב, ושלל אפורים עמוקים, שמקבלים השלמה עם גוונים מנוגדים; חמים ועמוקים, היוצרים מראה מלא נוכחות, סקסיות ועוצמה”. בהחלט מומלץ לנסות בבית.

עיצוב איפור למראה סתיו 2012;

● לפני שמתחילים; נתחיל את האיפור בניקיון הפנים בעזרת מי פנים ולאחר מכן קרם פנים עשיר בלחות.
● מייק אפ; נניח מייק אפ בהיר בגוון מאט בעזרת מברשת מייק-אפ באמצעות תנועות סיבוביות, ונקבע בעזרת פודרייה ופודרה HD שקופה.

● גווני הסתיו, יוצאים לפעולה; גווני העפעף זהביים במשיכות ארוכות ומחודדות לכיוון הרכות. יש להניח את הצלליות בעזרת מברשת הנחה שטוחה המאפשרת “הנחה” ו “משיכה” כאחד.

● קו איליינר; נשרטט קו איליינר עבה ואחיד, שיוצא בדרמתיות לכיוון הרכות ומציג גוונים קרים ומלאים נוכחות בהתאם למראה הסתיו, דוגמת ירוק או כחול כהה. לצורך כך, נשתמש בצלליות רטובות או איליינר ג’ל צבעוני.

● לחיים; בעזרת מברשת סומק גדולה ואוורירית נניח גווני סומק אפרסקיים הנוטים לגוונים צהובים זהובים או ברונזריים.

● נשיקת השלכת; להשלמת המראה נשרטט את מראה השפתיים בעזרת תוחם בגוון חום עמוק, ונמלא את השפתיים עם שפתון גוון בורדו יין חמים ועמוק – שישלים את המראה הסתווי.

*הובא באדיבות מאפר העל יוסי ביטון – בעלי רשת Yossi Bitton למתחמי האיפור בחיפה, ובמרכז תל אביב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן