רדיו | טלוויזיה

הערוץ הראשון: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה, המשחק המרכזי בליגת העל

0
0

“המשחק המרכזי” בליגת העל בכדורגל, יועבר בשידור ישיר בערוץ הראשון, בימי שני, החל מהשעה 20:30, עם פאנל מהמגרש בהנחיית; בוני גינצבורג. את המשחק החל מהשעה 21:00, יעבירו השדר; יורם ארבל, והפרשן; דני נוימן.
הערוץ הראשון: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה, המשחק המרכזי בליגת העל
הערוץ הראשון: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה, המשחק המרכזי בליגת העל

הערוץ הראשון, יעביר בשידור ישיר בכל שבוע, החל מיום שני הקרוב (27.08.12) את המשחק המרכזי מ’ליגת העל בכדורגל’ לעונת 2012/13. במסגרת המחזור הראשון, ישודר הקרב “ראש בראש” בין שתי הטוענות לכתר; מכבי ת”א, תארח את מכבי חיפה לאחר קיץ חם במיוחד.

לאחר הקיץ העמוס שעבר על שני המועדונים המפוארים, מכבי תל אביב בראשות הצוות המקצועי החדש עם המנהל ההולנדי ג’ורדי קרויף, והמאמן הספרדי אוסקר גארסיה, תארח למפגש מסקרן את הטוענת לכתר האליפות, מכבי חיפה בראשות המאמן ראובן עטר, הסמל הירוק שחזר לכרמל לשמחתם של האוהדים הירוקים.

הפרשן; דני נוימן

עבור הצופים ב’משחק המרכזי’ ב’ערוץ הראשון’, תהיה זו ההזדמנות הראשונה לחזות בשחקני הרכש החדשים בשתי הקבוצות, ביניהם; גונסאלו גארסיה, מהראן ראדי, והשוער וינסנט אניימה במועדון מכבי ת”א, ומהצד השני, דינו אנדלובו, ו-חן עזרא במועדון חיפה.

המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל, יועבר בשידור ישיר ב’ערוץ הראשון’, בימי שני, החל מהשעה 20:30, עם פאנל מהמגרש בהנחיית; בוני גינצבורג. את המשחק החל מהשעה 21:00, יעבירו השדר; יורם ארבל, והפרשן; דני נוימן.

“המשחק המרכזי” עם מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה, ישודר, כאמור ביום שני, 27.8, החל מהשעה 20:30 בערוץ הראשון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן