בנקים

בנק ישראל, זכה במקום ה-1 בתחרות למטבע זיכרון לציון השתתפות ישראל באולימפיאדה

0
0

בבחירתו, במטבע זיכרון שהנפיק בנק ישראל, לציון השתתפות המשלחת האולימפית הישראלית באולימפיאדת לונדון 2012, ציין חבר השופטים את ההתאמה והשילוב האלגנטיים של דמות המתעמלת, ושל הסרט המתלכד ל’צורת מגן דוד’, ואת וההרמוניה שבין צד הערך, וצד הנושא של המטבע. מארגני התחרות, בירכו את בנק ישראל, ואת מעצב המטבע – מר דוד הראל, מירושלים.
בנק ישראל, זכה במקום ה-1 בתחרות למטבע זיכרון לציון השתתפות ישראל באולימפיאדה
בנק ישראל, זכה במקום ה-1 בתחרות למטבע זיכרון לציון השתתפות ישראל באולימפיאדה

יש מדליה לישראל באולימפיאדת לונדון 2012; מטבע זיכרון בערך 2 ₪, העשוי מכסף “קשוט”, שהונפק על ידי בנק ישראל, לציון השתתפות המשלחת האולימפית הישראלית באולימפיאדת לונדון 2012, והוקדש לענף ההתעמלות, זכה במקום הראשון בקטגוריית “המטבע היפה ביותר שהוטבע בשנת 2011”, בתחרות הבינלאומית התשיעית “International Prizes Vicenza Numismatica”, בעיר ויצ’נזה, איטליה.

בתחרות שנערכה במסגרת היריד האיטלקי השנתי VICENZA NUMISMATICA, המתמחה בנושאי אספנות של שטרות, מטבעות, ו-מדליות, נבחר המטבע ל”מטבע היפה ביותר שהוטבע בשנת 2011″.

השופטים, אשר נפגשו בחודש שעבר, 11 ביולי 2012, בחרו את המטבעות הזוכים, בשלוש קטגוריות שונות, מבין 42 מטבעות שהוגשו ע”י 12 מטבעות.

הבחירה בוצעה ע”י חבר שופטים מומחה מתחום ה’נומיסמטיקה’ ומחברים ב’ארגון הנומיסמטיקה’, ובארגוני אספני מטבעות איטלקיים.

מטבע זיכרון, צד הרמוניה שבין צד הערך, וצד הנושא של המטבע

בבחירתו, ציין חבר השופטים את ההתאמה והשילוב האלגנטיים של דמות המתעמלת, ושל הסרט המתלכד ל’צורת מגן דוד’, ואת וההרמוניה שבין צד הערך, וצד הנושא של המטבע.

מארגני התחרות, בירכו את בנק ישראל, ואת מעצב המטבע – מר דוד הראל, מהעיר ירושלים, על הזכייה המרשימה והמכובדת.

מטבע זה, הינו השלישי בסדרת המטבעות אשר הונפקו לציון השתתפות המשלחת האולימפית הישראלית במשחקים האולימפיים.

קדמו לו מטבע, שהונפק לציון השתתפות המשלחת הישראלית ב’אולימפיאדת אתונה 2004’, והוקדש לענף “גלשני המפרש”, וכן מטבע, אשר הונפק לציון השתתפות המשלחת הישראלית ב’אולימפיאדת בייג’נג 2008’, והוקדש לענף ה”ג’ודו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן