תאונת דרכים | תנועה

נתניה: מצוד נרחב של המשטרה, אחר הנהג שושן ברבי, החשוד בהריגת 3 הולכות רגל

0
0

בתאונת “פגע וברח” נהרגו סבטלנה יגודייב בת 56 תושבת דימונה, ובתה, שושנה יגודייב, בת 25, וקרובת משפחה שארחה אותן, אלכסנדרה רובינוב בת אלכסנדרה רובינוב בת 67, תושבת נתניה ◄ צעיר (26), מנתניה, שהיה מבין שלושת נוסעי הרכב, הסגיר את עצמו וטען, כי הוא היה זה שנהג ברכב הפוגע. במהלך התחקור הראשוני, הבחינו החוקרים, כי גרסתו אינה מהימנה, ובשלב מאוחר יותר חזר בו מהודאתו, והודה, כי ביקש להגן על חברו ברבי.
נתניה: מצוד נרחב של המשטרה, אחר הנהג שושן ברבי, החשוד בהריגת 3 הולכות רגל
נתניה: מצוד נרחב של המשטרה, אחר הנהג שושן ברבי, החשוד בהריגת 3 הולכות רגל

גם הבוקר (שבת) נמשך מצוד נרחב של המשטרה, אחר שושן ברבי, תושב נתניה, החשוד, כי הוא לכאורה, היה נהג המכונית שדרסה למוות 3 נשים, אשר בערב (שבת, 20:00), חצו את מעבר החצייה בעיר באור ירוק, ומגד הנהג ברבי, חשוד, כי חצה את הצומת באור אדום. מעוצמת הפגיעה עפו שלוש הנשים עשרות מטרים ממעבר החצייה וחבטו קשות.

ואלה שמות ההרוגות; סבטלנה יגודייב בת 56, תושבת דימונה, ובתה, שושנה יגודייב, בת 25, וקרובת משפחה שארחה אותן, אלכסנדרה רובינוב בת 67, תושבת נתניה.

המשטרה, טוענת, כי הנהג תושב העיר שושן ברבי, בן 35, נשוי ואב לשלושה, זוהה בעבר עם בני משפחת הפשע אבוטבול, כן, עסק בעבר במתן הלוואות ב”שוק האפור” וכן עסק ב”גביית חובות”. כיום ברבי, הינו בעל דוכני פירות וירקות בעיר, וכן פיצוצייה, ב… שדרות בן צבי, לא הרחק משם אירעה התאונה.

המשטרה, מסרה, כי היא קוראת לחשוד שושן ברבי, להסגיר את עצמו במעורבות ב’תאונת הפגע וברח’. ומבקשת מן הציבור, כי כל היודע דבר על מקום הימצאו של ברבי, מתבקש לפנות ל’מוקד 100’ או לתחנת משטרת נתניה בטלפון; 09-8864444.

שלוש נשים הולכות רגל, בגילאים; 25, 56, ו-67, נהרגו אמש (ערב שבת, בשעה 20:00) מפגיעת מכונית שהגיעה במהירות מכיוון דרום בשדרות בן צבי, פינת רחוב גרינבוים, לצומת הרחוב נחמה וינר, ליד תחנת המשטרה, בעיר נתניה, תאונת “פגע וברח”, אירעה כאשר הנשים, שנהרגו (שתיים מהן, כאמור; אם ובתה), התארחו אצל קרובת משפחה, חצו את מעבר החצייה, כאשר הנהג ברבי, חשוד, כי חצה עם רכבו מסוג ’אאודי’ את הצומת ב’אור אדום’. פגע בהן בעוצמה שממנה עפו השלוש, לעבר של עשרות מטרים ממעבר החצייה, ונחבטו בצורה קטלנית.

המשטרה, גילתה, כי ברכב ה’אאודי’ בצבע שחור, היו שלושה גברים שנמלטו ממנו לאחר שהרכב נבלם, רק כעבור כמה עשרות מטרים, לאחר שנסע, ככל הנראה, במהירות גבוהה מהמותר, אך לא נמצאו על הכביש סימני בלימה. שלושת נוסעי האאודי, הגיחו מהרכב, ונמלטו ברגל מזירת התאונה.

נרעש ומבולבל הגיע הצעיר (26), תושב נתניה, בשלושת נוסעי הרכב אל תחנת המשטרה הסמוכה, והסגיר את עצמו וטען, כי הוא היה זה שנהג ברכב הפוגע. במהלך התחקור הראשוני, הבחינו החוקרים, כי גרסתו אינה מהימנה, ובשלב מאוחר יותר חזר בו מהודאתו והודה, כי ביקש להגן על חברו ברבי.

לדברי עדים בתאונה הקשה, מעוצמת פגיעת רכב מסוג “אאודי”, נפתחו כריות האוויר, וניכרו עליו סימני הפגיעה חיצונים, הועפה אחת הנשים אל המדרכה, והשנייה לעבר הכביש. הנהג ברבי, המשיך בנסיעתו, ועצר רק כמה עשרות מטרים מן המקום.

אל זירה התאונה, הגיעו צוות פרמדיקים של מד”א-שרון, שביצע בנשים פעולות עזרה ראשונה והחייאה. מקץ זמן קצר, נקבע מותן של שתיים מהן.

האישה השלישית, הועברה באמבולנס אל בית החולים לניאדו, אולם מותה, נקבע טרם הגעתה אליו. המשטרה, פתחה בחקירה לנסיבות התאונה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן