חדשות בריאות

נוער מד”א: המתנדבים, יקבלו קורסים אקדמיים, ויוכרו ללימודי קדם רפואה

0
0

במהלך החודש האחרון, מתכוננים 50 ממתנדבי נוער מד”א לחיים האקדמיים, באמצעות לימודים של שלושה קורסים שהועברו על ידי מרצים מהמרכז האוניברסיטאי אריאל שבשומרון ◄ מתנדבי הנוער יסיימו מחר את הלימודים במפגש אחרון.
נוער מד
נוער מד”א: המתנדבים, יקבלו קורסים אקדמיים, ויוכרו ללימודי קדם רפואה

אין זה מחזה נדיר בו מתנדב נוער מד”א, מבקש בבגרותו להמשיך ולעסוק בהצלת חיים, ופונה ללימודי מקצועות הרפואה. על מנת לסייע למתנדבי נוער מד”א, ולעודד אותם לפנות ללימודים אלה, בהם רואים בארגון מגן דוד אדום (מד”א), חשיבות רבה, יצרה הנהלת מד”א, שיתוף פעולה ייחודי עם ’המרכז האוניברסיטאי אריאל’ שבשומרון, במסגרתו, הועברו במהלך הקיץ, שלושה קורסים אקדמיים ל-50 מתנדבי נוער מד”א, בגילאי 16-18. מחר (חמישי, 16.08), בין השעות 10:00 ל 18:00, יתקיים היום האחרון ללימודים.

הקורסים, הכוללים את לימודי מבוא לביולוגיה של התא, מערכות בריאות בישראל, ומערכות בריאות בעולם, יוכרו למתנדבי הנוער לזכאות לתואר בלימודי קדם רפואה, במידה ומתנדבי הנוער יבחרו לפנות למסלול לימודים זה בעתיד.

קבלה ללימודי קדם רפואה למתנדבי נוער מד”א, מותנית בציון בגרות משוקלל של 90 ומעלה, ו-פסיכומטרי, בציון של 620 נקודות ומעלה.

’לימודי קדם רפואה’ בציון שח 80, יאפשרו למתנדבים להתקבל ללימודי רפואה בארץ על בסיס אינדיבידואלי, או אל לימודי רפואה באוניברסיטה בחו”ל, במסגרת הסכמים עם המרכז האוניברסיטאי אריאל שבשומרון.

אלי בין, מד”א

את לימודי הקורס, העבירו מרצים מהמרכז האוניברסיטאי אריאל, והלימודים התקיימו במשך למעלה משבוע ב’הדסה נעורים’ וב’מרכז מד”א’.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “מתנדבי הנוער של מד”א, מתמקצעים בהצלת חיים, כבר בנערותם, במסגרת פועלם במד”א.

אין ספק, כי הקורסים האקדמיים מסייעים להם בהחלטה על כיוון אקדמי ומקצועי, ונשמח לראותם בעתיד בתפקידי מפתח בעולם הרפואה – למען המשך הצלת חיים ברמה הגבוהה ביותר האפשרית”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן