צער בעלי חיים

משרד החקלאות, חשף התעללות בכ-300 עופות שהובלו מדרום הארץ לצפונה

0
0

ההובלה במהלכה תרנגולי ההודו, נזרקו ונחבטו זה בזה, גרמה לסבל מיותר לעופות, שברים וחבלות. ההובלה נעשתה אף ללא צל, למרות תנאי היום החמים במיוחד ובתנאים סניטריים לא ראויים ◄ משרד החקלאות, קורא לאזרחים לפנות למשרד עם כל חשד לעבירה על חוק צער בעלי חיים.
משרד החקלאות, חשף התעללות בכ-300 עופות שהובלו מדרום הארץ לצפונה
משרד החקלאות, חשף התעללות בכ-300 עופות שהובלו מדרום הארץ לצפונה

ישנם כאלה שאין להם גבול לדרך שבה מנסים לעשות “הכנסה נוספת” של עוד כמה שקלים – כך מעידים של פקחי משרד החקלאות לבדיקת תלונות אזרחים אודות חשד להתעללות בבעלי חיים, לאחר שנצפתה ב”זמן אמת” עבירה על ’חוק צער בעלי חיים’ בדרך לפעילות שגרתית של פקחי המשרד.

סמוך לישוב אופקים, חלפו פקחים של משרד החקלאות, על פני רכב הובלת בעלי חיים שהוביל 270 תרנגולי הודו, מדרום הארץ לצפונה, תוך התעללות ב”הודים”.

תרנגולי ההודו, אשר הובלו ללא כלובים, דבר שגרם להם ל”שייט” בתוך המשאית, ולהתנגש האחד בשני.

מעבר לסבל המיותר בצורה זו של הובלה, החבטות שספגו ההודים שנזרקו מצד לצד בתוך המשאית, גרמו לחלקם לשברים, וחבלות בכנפיים וברגליים.

אם זה לא מספיק, תרנגולי ההודו, הובלו ללא צל, ביום שמש חם במיוחד, בצפיפות, וללא אוורור מתאים. לנהג המוביל לא היו אישורי הובלה או תעודות בריאות. בנוסף, העופות, הובלו בתנאים סניטריים לא ראויים.

הובלת תרנגולי הודו בתנאים קשים

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר, הגב’ דפנה יוריסטה, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; הנהג, זומן לחקירה, ואילו העופות, הועברו ליעדם במהירות, כדי למנוע את המשך סבלם. במקביל, נבדקים אישורי ההובלה, ותעודות הבריאות.

משרד החקלאות, קורא לאזרחים לפנות למשרד עם כל חשד לעבירה על חוק צער בעלי חיים.

פניות בנושא ניתן להעביר אל מחלקת צער בעלי חיים בשירותים הווטרינרים אשר ב’משרד החקלאות’, באמצעות; דוא”ל ל- welfare@moag.gov.il או לפקס’; 03-9681661. את הפניות מומלץ להעביר בתוספת תיעוד.

פרטים באתר האינטרנט של משרד החקלאות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן