רכב | אוטו | דו גלגלי

נהגי המוניות, לא לבד: מערכת טלוויזיה במעגל סגור תותקן ע”י חב’ טקסי ויז’ן באלפי מוניות

0
0

חברת טקסי ויז’ן, תתקין בכל מונית שני מסכי טלוויזיה ולחצן מצוקה המחובר למוקד מאויש ◄ הנוסעים, יוכלו לגלוש חינם באינטרנט, ואף ליהנות משידורים מיוחדים על המסך ◄ עד כה הושקעו 15 מיליון ₪ בפיתוח; ההכנסות – מפרסומות.
נהגי המוניות, לא לבד: מערכת טלוויזיה במעגל סגור תותקן ע
נהגי המוניות, לא לבד: מערכת טלוויזיה במעגל סגור תותקן ע”י חב’ טקסי ויז’ן באלפי מוניות

החיבור בין הייטק ומוניות עולה מדרגה, ומציע חווית נסיעה מושלמת הן לנוסע והן לנהג. חברת טקסי ויז’ן (Taxi vision), החלה בהתקנת מערכת טלוויזיה במעגל סגור במוניות. בשלב ראשון, צפויה התקנה בכ-2,000 מוניות של תחנות המוניות המובילות בגוש דן.

עד כה, הושקעו בפרויקט כ-15 מיליון ₪. בין התחנות שבהן יותקנו המערכות; מוניות קסטל, המשוחרר, פלטין, איכילוב, ניו יורק, קניון בת ים, קניון חולון, גורדון, כפר סבא, ומוניות הפלמ”ח בעיר ירושלים.

מדובר בפרויקט המשלב אלמנטים שונים לטובת נהגי המוניות והנוסעים. חברת טקסי ויז’ן היא חברה ישראלית המתמחה במערכות מולטימדיה, ביטחון ופרסום במוניות, אוטובוסים וציי רכב, ולפרויקט, חברו כמה גורמים מובילים בענף; יהודה מזרחי, בעליה של סוכנות המוניות הגדולה בישראל, נציגה של סקודה, פולקסווגן, ו-סיאט; מר גיל טרם, איש עסקים ישראלי-אמריקאי המתמחה במערכות מולטימדיה; מר הרצל דביר, בעליה של חברת הייטק TXVS, אשר פיתחה את המוצר, וסוכני רכש מודעות מובילים ל’ענף המוניות’.

לדברי אנשי חברת טקסי ויז’ן; מדובר במערכת הכוללת שני מסכי טלוויזיה 9 אינץ’ המותקנים במסעדי הראש של שני הכיסאות הקדמיים (הנהג והנוסע שלצידו), מצלמה ולחצן מצוקה המחובר למוקד מאוייש. המערכת, יודעת בכל רגע נתון את מיקום המונית, תודות ל’מערכת GPS’ חכמה שהיא חלק מהמערכת.

בעזרת המערכת של טקסי ויז’ן, המונית הופכת למתחם חם המצויד ב-wi-fi, אשר מאפשר לנהג ולנוסע גלישה חופשית באינטרנט.

על פי התוכנית, למערכת ישודרו באמצעות האינטרנט, פרסומות ותכנים לנוחות הנוסע ואף ישולבו; מבזקי חדשות, בורסה, ועדכונים, וכן מבצעים חמים בזמן אמת, כך שהנוסע יוכל, תוך כדי נסיעה, ללמוד היכן מתקיימות מכירות חיסול ומבצעים במסלול הנסיעה שלו.

מסכי טלוויזיה ולחצן מצוקה המחובר למוקד מאויש שתתקין חב’ טקסי ויז’ן

לדברי יהודה מזרחי; “המערכת הופכת את הנסיעה במונית לבטוחה הן לנהג והן לנוסע, כאשר הנהג’ נקלע למצוקה, ולוחץ על כפתור החירום, מיד נפתחת תמונה במוקד, והמוקדן רואה ושומע את הנעשה במונית. במידה ונשקפת סכנה לחיי הנהג או הנוסעים, מיד מוזעקים למקום כוחות משטרה, והצלה”.

המערכת החדשה, תאפשר להורים השולחים את ילדיהם במוניות, לעקוב בזמן אמת אחרי התקדמות הנסיעה. לדברי גיל טרם; “הורים, יוכלו, ללא כל חשש, להסתייע במוניות על מנת להסיע את ילדיהם ממקום למקום בביטחון מלא וללא חשש מפני תקלות אפשריות שונות”.

מאחורי המיזם, אלפי שעות השקעה בפיתוח. טקסי ויז’ן, מספקת הן את החומרה והן את התוכנה. לדברי הרצל דביר; “רכיבי המערכת הינם באיכות מעולה, ועמדו בדרישות תו תקן של מכון התקנים”.

התקנת המערכת במונית הינה פשוטה, אינה פוגעת ברכב ובשלדת המונית, ואינה תופסת מקום רב. היא נמשכת כשעתיים לערך ואף מייצרת מקור הכנסה ל’נהג המונית’.

על פי המודל העסקי, נהגי מוניות שברכבם תותקן המערכת ללא תשלום, ייהנו בהמשך מתמלוגים שישולמו על ידי חברת טקסי ויז’ן. כמו כן, כבונוס, ישודרו פרסומות של תחנת המוניות במסכים”.

לדברי יהודה מזרחי, המעורה ב’שוק המוניות’, תחנות שיצטיידו במערכת זו, ישדרגו את מעמדן במכרזים של גופים גדולים, כאשר המערכת מספקת למעשה לנוסעים חוויית נסיעה מושלמת וביטחון אישי מלא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן