לימודים | קורסים עסקים נעים

חברת החשמל בשת”פ משרד התמ”ת, פותחים קורסים ייעודיים למקצוע המסגרות

0
0

זהו המחזור השני של הקורס, המכשיר עובדים למקצוע המסגרות. הקורס יתקיים בערים; טמרה, כרמיאל, אשקלון, ויימשך 6 חודשים; בוגרי הקורס, יקלטו לעבודה בחברת החשמל ◄ מיכל צוק, המשנה למנכ”ל והממונה על התעסוקה במשרד התמ”ת: “המשרד, רואה בחיוב רב ומעודד שיתופי פעולה עם חברות גדולות במשק להכשרתם למקצועות נדרשים, של עובדים הנמצאים מחוץ לשוק העבודה. שיתופי פעולה אלו הכרחיים למענה על הביקוש המשתנה של העובדים”.
חברת החשמל בשת
חברת החשמל בשת”פ משרד התמ”ת, פותחים קורסים ייעודיים למקצוע המסגרות

חברת החשמל בשת”פ משרד התמ”ת, פותחים קורסים ייעודיים, המכשירים עובדים למקצוע המסגרות, במכללה הטכנולוגית למבוגרים של משרד התמ”ת ב-טמרה, בעיר כרמיאל, ובעיר אשקלון. הקורסים יימשכו 6 חודשים, וישתתפו בהם כ- 60 חניכים; ב-טמרה, כ-20 חניכים בני המגזר הדרוזי, ובכרמיאל ובאשקלון, כ-40 חניכים.

במסגרת הקורס, יוכשרו הבוגרים לעבודות ’מסגרות מבנים’, לעבודות ריתוך, הכשרה לעבודה בגובה, ונושאי בטיחות בעבודה. חלק מהליך ההכשרה, יכלול התמחות מעשית באתרי העבודה של חברת החשמל. בוגרי הקורס, יקלטו לעבודה באגף ביצוע פרויקטים של חברת החשמל.

אריה המפל, סגן מנהל האגף למינהל ומנהל משאבי אנוש של האגף לביצוע פרויקטים בחברת החשמל, מסר, כי; “נכון להיום, קיים מחסור גדול ב’מסגרים’ במשק הישראלי, שנובע מחוסר הענות ללימוד המקצוע בבתי ספר תיכוניים, בשל הדימוי הנמוך של המקצוע. גם בקרב הכשרת המבוגרים, אין נהירה ללמוד מקצוע זה.

על כן, חברת החשמל, נרתמה להכשרת מסגרים בתוכנית לימודים ייחודית, המותאמת לצרכי החברה, כאשר בסופה כל הבוגרים נקלטים לעבודה בחברה”.

המפל, הוסיף וחידד, כי; “חברת החשמל, ממשיכה במדיניות של מתן העדפה מתקנת לאוכלוסיית בני המיעוטים, והכשרות אלה מתווספות לפעולות הנוספות שמקיימת החברה”.

מיכל צוק, המשנה למנכ”ל והממונה על התעסוקה במשרד התמ”ת, מסרה, כי: “המשרד, רואה בחיוב רב ומעודד שיתופי פעולה עם חברות גדולות במשק להכשרתם למקצועות נדרשים, של עובדים הנמצאים מחוץ לשוק העבודה. שיתופי פעולה אלו הכרחיים למענה על הביקוש המשתנה של העובדים, הן בצדה של התעשייה, הנזקקת להתאמות תכופות בכוח אדם, על פי המבנה המשתנה של השוק, ובעיקר בצדם של העובדים, הנזקקים למדיניות גמישה ודינאמית, המבקשת לשלבם ב’שוק העבודה’ לאחר הכשרה משמעותית באחד מהמקצועות הנדרשים במשק”.

חברת החשמל, מעסיקה מסגרים בעיקר באתרי הקמה ושיפוץ של תחנות כוח. בוגרי הקורסים מיועדים לעבודה בפרויקטי החרום של חברת החשמל, שמוקמים בתקופה זו באתר ב’רמת חובב’, באתר תחנת הכוח “אשכול” שבעיר אשדוד, ובאתר “חגית”, בסמוך לעיר יוקנעם.

במסגרת תפקידם, הם יעסקו בעבודות ההקמה וההרכבה של התחנות; הרכבת מערכות הדוד, הרכבת מבני הפלדה של התחנות, הרכבת מערכות צנרת, וכן מגוון רחב של פעילויות מכאניות נוספות.

באגף ביצוע פרויקטים עובדים, כיום כ– 800 מסגרים. החברה מכשירה מסגרים בהתאם לצורכי הפרויקטים.

זהו המחזור השני של הכשרה ייעודית לבני מעוטים שנפתח בשנים האחרונות, כאשר הקורסים האחרונים התקיימו בשנת 2009, ורוב בוגריהם עובדים כיום בחברת החשמל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן