ט"ו באב ♥ חג האהבה

ט”ו באב, חג האהבה: טיפים בסיסיים שיסייעו לכם לרענן את חיי המין (סקס) שלכם

0
0

לרגל ט”ו באב, חג האהבה, החל היום (שישי), מספקים העובדת סוציאלית ומטפלת זוגית ומינית, מירי קרייזמן, סגן מנהל המחלקה האורולוגית ומנהל המרפאה לבריאות מינית ב’מרכז הרפואי הלל יפה’, ד”ר רונן רוב, טיפים בסיסיים שיסייעו לכם לרענן את חיי המין שלכם.
ט
ט”ו באב, חג האהבה: טיפים בסיסיים שיסייעו לכם לרענן את חיי המין (סקס) שלכם

חיי מין (סקס) מספקים ומלאים עניין הם משימה שאינה בהכרח קלה להשגה, במיוחד לאורך שנים. לרגל ט”ו באב, חג האהבה הישראלי, החל היום (שישי); אולי כדאי שמלבד מהצטיידות בזר פרחים ושוקולד, תאמצו מספר טיפים לחידוש והחייאה של חיי המין שלכם.

העובדת סוציאלית והמטפלת הזוגית והמינית, מירי קרייזמן, וסגן מנהל המחלקה האורולוגית ומנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי הלל יפה, ד”ר רונן רוב, בעיר חדרה, מביאים לכם טיפים בסיסיים שיסייעו לכם לרענן את חיי המין (סקס) שלכם, וממליצים לאהוב לא רק בחג האהבה;

♥ צאו מהשגרה; היו נכונים לבצע שינויים והתאמות בחיי המין שלכם. שתפו זה את זה ברצונות ובפנטזיות שלכם. פתיחות מינית, ורצון הדדי מתואם לשפר את חיי המין הם הדבר הראשון והבסיסי בבואכם לבצע שדרוג או החייאה של חיי המין שלכם.

♥ מצאו זמן לפעילות לא מינית; (חיבוק, נשיקה, מעשי חיזור). רומנטיקה חשובה בכל גיל ובכל צורה. הקדישו זמן זה לזה.

פנו זמן שיוקדש כולו למחוות רומנטיות ופעילויות משותפות, כי אלו יכולים לחולל שינוי ברמה הרגשית והמינית שתוצאותיו יפתיעו אתכם.

♥ “הכריחו עצמכם” לעשות הפוגה בעיסוק בבעיות ובלחצי היום יום; כאשר מרפים מהלחץ, קל יותר להתפנות למחשבות אחרות, כולל המיניות. אל תתנו לתירוצים, כמו; “לחץ בעבודה” ועיסוק במטלות הבית להשתלט לכם על חיי המין. צריך להשאיר זמן לאהבה ולפנות את הראש מכל העיסוקים, גם אם זה נראה מלאכותי.

מירי קרייזמן

♥ אל תניחו “אוטומטית” שבן/בת הזוג מכירים את הרצונות והפנטזיות; שלכם או את העדפותיכם המיניות רק בגלל שאתם “כבר שנים יחד”.

ראש השנה הוא זמן טוב לחשבון נפש ולבדק בית – שתפו את בן/בת הזוג שלכם ברצונותיכם המיניים. אל תהססו לגוון, להציע הצעות מסעירות וכו’.

♥ נסו להגיע להסכמה לגבי מינון מוסכם של יחסי מין; לפעמים תוך פשרה הדדית. אחרי שהגעתם להסכמה – נסו לעמוד בה, ולא לספק תירוצים הדדיים.

♥ השאירו מקום לרומנטיקה בחיים והיו יצירתיים; אתגרו אחד את השני ביצירתיות שקשורה לפעילות המינית. שנה חדשה היא זמן טוב לנסות דברים חדשים. הימנעו מקבלת הבעיות כעובדה מוגמרת וכחלק מההוויה הזוגית.

♥ בצעו בדק בית בריאותי; הפרעה בתפקוד המיני יכולה לנבוע לא רק מגורמים נפשיים, אלא מבעיות גופניות אמיתיות, שיכול להביא לדרדור מצבכם הנפשי.

על הגברים לבצע בדיקות דם, שתן ולבדוק את הכולסטרול והטריגליצרידים בדם מכיוון שכמות בעייתית יכולה לגרום להסתיידות העורקים ובעיות זקפה. גם ערכים לקויים של תפקוד בלוטת התריס והטסטוסטרון יכולים לגרום לתפקוד מיני לקוי.

♥ התעמלו באופן קבוע; פעילות גופנית משפרת את התפקוד המיני מכיוון שמסייעת לתחזוקה תקינה של כל המערכות בגוף.

ד”ר רונן רוב

בהתאם פעילות גופנית משחררת אנדורפינים שהם חומרים היוצרים תחושה פיזית ונפשית טובה יותר, שיכולים לתרום לרצון בחיי מין תקינים.

♥ הקפידו על דיאטה ותזונה נכונה; ירידה מבוקרת במשקל ותחזוקה תזונתית הולמת של גופנו מביאות להקטנה של בעיות בריאותיות, כגון; בעיות לב ואספקת דם, בעיות סוכר ודומיהן שעלולות לפגוע בחיי המין. ללא ספק, כאשר אנחנו נראים טובים יותר ומרגישים טוב יותר הדבר יכול להשפיע על החשק המיני.

♥ השלימו עם העובדה שגברים ונשים חושבים שונה זה מזה; גם בנושא המיניות. אם סרט רומנטי הוא מה שיגרום לעליה של החשק המיני של זוגתך- דע לנצל זאת לטובת שיפור חיי המין של שניכם.

♥ זכרו – זוגיות לא יכולה להתקיים בלי מיניות; אם המין חסר, הדבר יפגע בסופו של דבר בזוגיות – מיניות וזוגיות, הן תמונת מראה זו של זו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן