פלילים

משטרת ישראל: 30 פדופילים הופללו ע”י שוטרת, חשודים נוספים צפויים להיעצר

0
0

30 הפדופילים שהופללו ע”י שוטרת, נעצרו לפנות בוקר (יום ג’) במבצע רחב היקף שניהלה יחידת ההונאה של משטרת מחוז מרכז נגד פדופילים באינטרנט ◄ מפקד מחוז המרכז, ניצב בנצי סאו; “ידע, כל עבריין מין מתוחכם וזהיר ככל שיהיה, שיש מי שיתחקה אחר מעלליו, ויחשוף אותו וירחיק אותו לשנים ארוכות מהחברה”.
משטרת ישראל: 30 פדופילים הופללו ע
משטרת ישראל: 30 פדופילים הופללו ע”י שוטרת, חשודים נוספים צפויים להיעצר

במהלך שלושת החודשים האחרונים, ביצעה יחידת ההונאה של מחוז מרכז במשטרת ישראל, פעילות לחשיפת רשת פדופילים והובופילים (ילדים מעל גיל 12) בכל הארץ, בפיקודו של רפ”ק רן בטאט, ופקד ארנון חגיגי, יחד עם צוות עבירות מחשב הונאה מרכז. הבוקר (יום ג’), הותרה הפרשה לפרסום עם מעצרם של החשודים.

במהלך הפעילות נגד ’פדופיליה באינטרנט’, עולה, כי הופללו 30 חשודים, בגין עבירות של הפצה והחזקת חומרי פדופיליה, ניסיונות מפגש ומפגשים עם קטינים, מעשים מגונים וניסיון בעילת קטין וקטינה בהסכמה.

נודע, כי חשודים נוספים צפויים להיעצר היום ובמהלך הימים הקרובים הבאים. ומעריכים, כי נגד כולם, יוגשו כתבי אישום, משום שבידי החוקרים נמצא, לכאורה, תיעוד מפליל. יצוין כי
כל העצורים אינם מוכרים למשטרה. ובין החשודים; מרצה מצטיין, אגרונום ואיש משרד הבטחון.

במהלך המבצע הגדול מסוגו בארץ, נגד פדופיליה ברשת האינטרנט, הופעל עד, אשר הסביר את השיטה, שוטרת שהתחזתה לקטינה וקטין וניהלה שיחות מול החשודים.

מפקד מחוז המרכז של משטרת ישראל, ניצב בנצי סאו, אמר; “ידע, כל עבריין מין מתוחכם וזהיר ככל שיהיה, שיש מי שיתחקה אחר מעלליו, ויחשוף אותו וירחיק אותו לשנים ארוכות מן החברה”.

ניצב סאו, סיכם ואמר, כי; “משטרת ישראל, נלחמת בעוצמה בתופעה, אך עם זאת אנו פונים לציבור הרחב, להורים ולמחנכים – לא לחדול מהסברה ומפעילות מניעה כנגד מלכודות המונחות בפני הילדים ב’רשת האינטרנט’”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן