בנקים

נגיד בנק ישראל: הצעדים הפיסקליים, הכרחיים להתמודדות עם המצב הכלכלי המסובך

0
0

נגיד בנק ישראל, פרופ’ סטנלי פישר; “לאור מצב זה, צעדיהם של ראש הממשלה ושר האוצר הינם אמיצים וחיוניים לשיפור המצב התקציבי שלנו ב-2013. הם יאפשרו לנו לנהל את המשק באופן שיתמוך בהמשך הצמיחה, לטובת אזרחי המדינה”.
נגיד בנק ישראל: הצעדים הפיסקליים, הכרחיים להתמודדות עם המצב הכלכלי המסובך
נגיד בנק ישראל: הצעדים הפיסקליים, הכרחיים להתמודדות עם המצב הכלכלי המסובך

בהתייחסותו לצעדים הפיסקליים שיובאו לאישור הממשלה, אמר אמש (מוצ”ש), נגיד בנק ישראל פרופ’ סטנלי פישר, כי; “הצעדים שהציגו בימים האחרונים ראש הממשלה ושר האוצר, הינם הכרחיים להתמודדות עם המצב הכלכלי המסובך, שבפניו עומד המשק הישראלי”.

לדברי הנגיד; “מצד אחד המשק העולמי במצב קשה שכבר התחיל להשפיע על צמיחת המשק הישראלי, וישנה אף אפשרות שנצטרך בעתיד הקרוב להתמודד עם השלכות החרפת המשבר בגוש האירו.

מצד שני, ישנן הבעיות הנובעות מהגירעון הגדול בתקציב, שאם לא נטפל בהן, נמצא עצמנו ב-2013 עם גירעון גדול עוד יותר ב’תקציב המדינה’. אפשרות זו, כבר גורמת לספקות ואי ודאות לגבי היכולת של מדינת ישראל לנהל את המשק ברמה הנדרשת.

לאור מצב זה, צעדיהם של ראש הממשלה, ו-שר האוצר, הינם אמיצים וחיוניים לשיפור המצב התקציבי שלנו ב-2013. הם יאפשרו לנו לנהל את המשק באופן שיתמוך בהמשך הצמיחה, לטובת אזרחי המדינה.

בנק ישראל, מצידו, ימשיך לנהל מדיניות מוניטארית שתשמור על יציבות מחירים, תתמוך בצמיחת המשק ותשמור על יציבות המערכת הפיננסית”. אמר נגיד בנק ישראל פרופ’ סטנלי פישר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן