מינויים במגזר הציבורי

מינהל מקרקעי ישראל: רפי אלמליח נבחר למנהל אגף בכיר לתכנון ופיתוח

0
0

בתקופה האחרונה, קידם אגף התכנון בניהולו של רפי אלמליח, יוזמות לתכנון 200 אלף יח”ד ברחבי הארץ רובן באזור המרכז . עם הקמת ועדות הדיור הלאומיות (וד”לים), העביר אלמליח לאישורן של הועדות שורת תכניות למגורים בהיקף של אלפי יחידות דיור.
מינהל מקרקעי ישראל: רפי אלמליח נבחר למנהל אגף בכיר לתכנון ופיתוח
מינהל מקרקעי ישראל: רפי אלמליח נבחר למנהל אגף בכיר לתכנון ופיתוח

רפי אלמליח (45) נבחר היום (חמישי), על ידי ועדת בוחנים של נציבות שירות המדינה למנהל מנהל אגף בכיר לתכנון ופיתוח במינהל.

אלמליח, מועסק ב’מינהל מקרקעי ישראל’ מאז 1996, ושימש בשורה של תפקידי מפתח באגף התכנון.

בארבע השנים האחרונות שימש כמנהל האגף בפועל, לאחר שקודמו בתפקיד האדריכל דן סתיו, פרש לגמלאות. לפני כן, שימש אלמליח, כסגן מנהל האגף במשך 5 שנים.

בתחילת דרכו במינהל הקים אלמליח את מערך המידע הגיאוגרפי (gis) ב’מינהל’, מערכת המובילה במשרדי הממשלה והנותנת שירותים לכלל המתכננים ולמוסדות התכנון בארץ, מתוך אתר מינהל ’מינהל מקרקעי ישראל’ באינטרנט. אלמליח, יצר מנגנון יעיל ומקצועי של צוותי תכנון המובילים את הפרויקטים שמקדם המינהל.

בתקופה האחרונה, קידם אגף התכנון בניהולו של אלמליח200 אלף יח”ד ברחבי הארץ רובן באזור המרכז. עם הקמת ועדות הדיור הלאומיות (וד”לים), העביר אלמליח לאישורן של הועדות שורת תכניות למגורים בהיקף של אלפי יחידות דיור.

באגף התכנון, הכולל את מחלקות התכנון המחוזיות, מועסקים כ-70 עובדים החולשים על יזום וקידום תכניות על קרקעות הלאום ליעודים שונים; מגורים, תעשייה, מסחר, תיירות פארקים ושטחים פתוחים.

לרפי אלמליח, תואר שני ב’תכנון ערים’ מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים. הוא עשה את שירותו הצבאי בחיל המודיעין. מר אלמליח, הוא אב לשלושה ילדים, ומגורר בעיר מודיעין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן