גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה

ירושלים: חוג למחשבים ואינטרנט לבני 80-100 שנה בדיור המוגן “נווה עמית”, הפך אטרקציה

0
0

מנהל הדיור המוגן “נווה עמית- רמת אשכול”, ירושלים, מר אדי נחום; “החוג החדש והמוצלח למחשבים ואינטרנט בא בעקבות בקשה ודרישה של הדיירים, שהגיל הממוצע שלהם נע בין 80 – 100 שנים” ◄ “נוה עמית”, מאייש באופן קבוע 110 דירות מרווחות, מחלקה סיעודית של 40 מיטות עם צוות רפואי, מכון פיזיותרפיה מודרני ומרפאה לדיירים עצמאיים הפועלת 7 ימים בשבוע.
ירושלים: חוג למחשבים ואינטרנט לבני 80-100 שנה בדיור המוגן
ירושלים: חוג למחשבים ואינטרנט לבני 80-100 שנה בדיור המוגן “נווה עמית”, הפך אטרקציה

לעולם לא מאוחר. חוג ללימוד מחשבים ואינטרנט לגיל הזהב הפך לאחת האטרקציות, ומושך אליו דיירים ודיירות רבים ב’דיור המוגן’ “נווה עמית”, רמת אשכול, בעיר ירושלים. החוג בהדרכתו של בנימין אשכנזי, הפך לשיחת היום, ולאחד החוגים המרתקים והמעניינים, כאשר מדי שבוע, מצטרפים עוד ועוד דיירים המעוניינים ללמוד את רזי המחשב, כיצד לכתוב מייל, ואיך לקבל או לשלוח תמונה של הנכדה. הקשישים בדיור המוגן, הגיבו כמצופה בפחד ובחשש לחוג החדש, אלא שעם הזמן ובהדרכה מקצועית הצטרפו עוד דיירים ועתה יש חוג מחשבים גם בשפה האנגלית.

דיירי ’נווה עמית’, יודעים לספר, כי מאז החלו להשתמש במחשב, הם מבלים כמו הצעירים במשך שעות במשלוח וקבלת מיילים, ובהם סיפורים, תמונות של בני המשפחה, מתכונים, בדיחות, ואפילו יש ביניהם הצמודים לקליפים של מוסיקה או מאזינים לחדשות באמצעות האינטרנט.

הגיל הממוצע של התלמידים נע בין 80 -100 שנים, ולדברי בנימין אשכנזי, מספיק שיעור אחד כדי ללמד את התלמידים לגלוש, ועוד מספר שיעורים למשלוח מיילים וליתר רזי המחשב. החוג למחשבים ואינטרנט, מצטרף לרשימת חוגים מרתקת בנווה עמית, וביניהם; גידול ירקות אורגניים, חוג ברידג’, ופעילות תרבות עשירה.

מנהל הדיור המוגן “נווה עמית-רמת אשכול”, מר אדי נחום, מסר, כי; “החוג החדש והמוצלח למחשבים ואינטרנט בא בעקבות בקשה ודרישה של הדיירים, וכי באחרונה, החליט לצייד את הבית בעוד עמדות אינטרנט ומחשב לטובת הדיירים”.

מגורי האיכות “נוה עמית” ממוקם במרכז רמת אשכול, בן 8 קומות בתכנון וברמה של בית מלון 5 כוכבים לגיל הזהב. מיקומו המיוחד מאפשר גישה קרובה ומיידית למרכז המסחרי הצמוד אליו והכולל בתוכו מרפאות, בתי מרקחת, בנקים, בתי קפה, מסעדות ומגוון שירותים. לנוחות הדיירים חניה רחבה, יער צמוד עם מסלולי הליכה ומרפסות לנוף הרים ירוק.

“נוה עמית” ירושלים, מאייש באופן קבוע 110 דירות מרווחות, מחלקה סיעודית של 40 מיטות עם צוות רפואי, מכון פיזיותרפיה מודרני ומרפאה לדיירים עצמאיים הפועלת 7 ימים בשבוע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן