רדיו | טלוויזיה

הרשות השנייה, קבעה: הפרה ל’רדיו 103FM’ על התבטאויותיו של רון קופמן בתוכנית הספורט

0
0

אילת מצגר, מנכ”לית בפועל של הרשות השנייה; “המשדר בו התלהם רון קופמן, בתוכנית הספורט ב’רדיו 103FM’, והשיח חרג מגבולות ראויים לשידור, אינו עומד בסטנדרטים אותם העמידה הרשות בפני התחנות, ולכן ראינו לנכון לפתוח כנגד התחנה ב’הליך הפרה’.
הרשות השנייה, קבעה: הפרה ל’רדיו 103FM’ על התבטאויותיו של רון קופמן בתוכנית הספורט
הרשות השנייה, קבעה: הפרה ל’רדיו 103FM’ על התבטאויותיו של רון קופמן בתוכנית הספורט

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, קבעה הפרה ל’רדיו 103FM’ על התבטאויותיו של עיתונאי הספורט מר רון קופמן בתוכנית הספורט. ברשות התקבלו תלונות בנוגע להתבטאויותיו של רון קופמן כנגד בן כספית בתכנית הספורט ששודרה ב-9.7.12, במהלכה פרץ ויכוח בין קופמן לבין בן כספית במהלכו התלהם קופמן בשידור באייטם שנמשך 16 דקות, תוך גידופים והתבטאויות בוטות.

במכתב שנשלח לתחנה ע”י סמנכ”ל הרדיו הגב’ עידית צ’רנוביץ, נקבע, כי התבטאויותיו הקשות של עיתונאי הספורט מר קופמן, עומדות בניגוד לכללי האתיקה בשידורי רדיו של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, והרשות, תחליט מה הסנקציה שתוטל על התחנה בעקבות הדברים.

לדברי הגב’ אילת מצגר, מנכ”לית בפועל של הרשות השנייה; “תדר ציבורי של תחנת רדיו בישראל, חייב לעמוד בסטנדרטים של שיח נאות ומכבד. הרשות השנייה, רואה חשיבות רבה בשמירה על איכות וסגנון הדיבור של השדרנים והמתראיינים בתוכנית”.

מצגר, מוסיפה ומדגישה, כי;”המשדר בו התלהם קופמן, והשיח חרג מגבולות ראויים לשידור, אינו עומד בסטנדרטים אותם העמידה הרשות בפני התחנות, ולכן ראינו לנכון לפתוח כנגד התחנה ב’הליך הפרה’.

האחריות בנושא זה, מוטלת על השדרנים ועל מנהלי תחנות הרדיו בהם משודרים הדברים. בימים אלו, בהם אנו עדים לאלימות במגרשי הכדורגל, אנו מצפים מ’שדרי הספורט’ לנהוג באחריות ולשמש דוגמא”. סיכמה אילת מצגר, מנכ”לית בפועל של הרשות השנייה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן