גולף

אור עקיבא: הישג לגולפאי אסף כהן, זכה באליפות הבינלאומית הפתוחה ביוון בגולף

0
0

אסף כהן, המקצוען גבר על שחקנים מהמובילים בעולם בתחרות לגולפאים עד גיל 21. בכך, הביא כבוד למדינה, לעיר הולדתו אור עקיבא, ול’מועדון הגולף קיסריה’, כאחד מחניכי האקדמיה לגולף, ולענף הגולף בישראל ◄ ראש העיר מר שמחה יוסיפוב; “אסף כהן הוא יהלום נוצץ בתחום הגולף, ומביא לנו ולבני משפחתו גאווה גדולה. אנו מצדיעים לו ומאושרים בהישגיו”.
אור עקיבא: הישג לגולפאי אסף כהן, זכה באליפות הבינלאומית הפתוחה ביוון בגולף
אור עקיבא: הישג לגולפאי אסף כהן, זכה באליפות הבינלאומית הפתוחה ביוון בגולף

אסף כהן, הגולפאי בן ה- 18 מהעיר אור עקיבא, לא עוצר. לאחר שכבש את מועדון הגולף בקיסריה, וזכה באליפות לנוער ובוגרים הוא יצא לאליפות בינלאומית פתוחה ביוון, וגבר על יריבים מקצוענים והוכתר כאלוף התחרות.

מתברר, כי כהן, מוכיח ש”התפוח לא נופל רחוק מהעץ”. הוא בנו של אברהם כהן, חבר מועצת העיר אור עקיבא, שהיה בעברו אלוף הגולף בקיסריה.

בתחרות “ניק פלדו הפתוחה” ב-יוון, התמודד אסף כהן, שייצג את ישראל מול נציגים מלמעלה מ-10 מדינות מאירופה וגם ארה”ב.

אסף כהן, המקצוען גבר על שחקנים מהמובילים בעולם בתחרות לגולפאים עד גיל 21. בכך, הביא כבוד למדינה, לעיר הולדתו אור עקיבא, ול’מועדון הגולף קיסריה’, כאחד מחניכי האקדמיה לגולף, ולענף הגולף בישראל.

את כהן, ליווה לתחרות אביו שכאלוף ישראל בגולף, מוביל את בנו כמאמן לשיאים חדשים.

לדברי האב אבי כהן; “התחרות הייתה קשה מאוד, ובכל זאת אסף, הצליח לקטוף את המקום הראשון. בטקס הסיום, קיבל אסף את גביע הניצחון ומדלייה בקטגוריה של גילאי 17-21.

אסף כהן, מתכונן עתה ל”תחרות ניק פלדו העולמית” שתתקיים בחודש ספטמבר ב-אירלנד.

לברכות מקיר אל קיר זכה אסף מ’איגוד הגולף בישראל’, אשר מלווה אותו ותומך בו. מנהלת מועדון גולף קיסריה, הגב’ גלית פולנסקי, שיבחה את כהן על הישגיו הראויים לערכה והפתיעה אותו במשלוח זר פרחים לביתו.

מי שהצטרף לברכות בגאווה גדולה היה ראש העיר מר שמחה יוסיפוב, שתחום הספורט קרוב מאוד ללבו; “אסף כהן הוא יהלום נוצץ בתחום הגולף, ומביא לנו ולבני משפחתו גאווה גדולה. אנו מצדיעים לו ומאושרים בהישגיו”.

אסף כהן, גדל והתחנך במערכות החינוך של העיר, ומשחר ילדותו נמצא על מגרשי גולף קיסריה. הוא התגייס רק לאחרונה לצה”ל, מתוך רצון לתרום למדינה.

למשפחת כהן, בעיר אור עקיבא, זרמו טלפונים רבים של אנשים שביקשו לברך עם חזרת האב והבן מהאליפות. אסף, וההורים, הודו למברכים ולכל מי שמסייע להתפתחות המקצועית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן