חדשות בארץ

מחנה הפראיירים: על מופז להגיע לעצרת הפראיירים במוצ”ש, כיו”ר האופוזיציה

0
0

בועז נול, מראשי “המחנה המשותף”, ו”מאהל הפראיירים”, אמר, כי; “וועדת פלסנר, התכוונה לטוב, יש לנו השגות על המסקנות, אבל כל זה כבר לא רלוונטי בגלל ראש הממשלה שפשוט הונה את כולם וממסמס הזדמנות של פעם ב-60 שנה.
מחנה הפראיירים: על מופז להגיע לעצרת הפראיירים במוצ
מחנה הפראיירים: על מופז להגיע לעצרת הפראיירים במוצ”ש, כיו”ר האופוזיציה

בתגובה לפרסום המלצות דו”ח הוועדה לקידום השוויון בנטל, בראשות ח”כ יוחנן פלסנר (סיעת קדימה), התפרסם היום (רביעי), כשעיקר ההמלצה בדו”ח היא, כי עד שנת 2016, כ-80% מכל שנתון של אוכלוסיית הציבור החרדי, ישרתו במסלולי שירות משמעותי בצבא או בשירות האזרחי – מתקומם ומאשים יו”ר “המחנה המשותף” ומראשי מאהל הפראיירים עידן מילר, אומר, כי; “הדוח רחוק מאוד מלהיות מושלם. בעיקר ההמלצה על אפשרות דחיית השירות לגיל 23. עם זאת חוק שיהיה מבוסס על ההמלצות הללו יקדם משמעותית את השוויון בנטל”.

“הבעיה שעוד בטרם יצא לאוויר העולם, הדו”ח הזה הוא “גוויה פוליטית”. ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, בחר להיכנע ל’חרדים’, ולמכור את ציבור המשרתים בצבא.

השרים מר שאול מופז, ועמיתו לממשלה מר אביגדור ליברמן שהצהירו שהם מחויבים לפתרון אמיתי בנושא, חייבים לנקוט מעשה עוד השבוע, ולהודיע על פרישה מיידית מממשלת נתניהו”, סיכם מילר.

בועז נול, אף הוא מראשי “המחנה המשותף”, ו”מאהל הפראיירים”, אמר, כי; “וועדת פלסנר, התכוונה לטוב, יש לנו השגות על המסקנות, אבל כל זה כבר לא רלוונטי בגלל ראש הממשלה שפשוט הונה את כולם וממסמס הזדמנות של פעם ב-60 שנה.

הכול בידיים של שאול מופז עכשיו, המבחן שלו, הוא צריך לבוא ל’עצרת הפראיירים’ במוצ”ש – כיו”ר האופוזיציה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן